عملیات آزادسازی مناطق شمالی دریاچه سد حدیثه الانبار آغاز شد

فرمانده عملیات الجزیره عراق از آغاز عملیات آزادسازی مناطق شمالی دریاچه سد حدیثه در الانبار خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ - 20April 2017

آغاز عملیات آزادسازی مناطق شمالی دریاچه سد حدیثه در الانباربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «قاسم المحمدی» فرمانده عملیات الجزیره از آغاز عملیات نظامی برای آزادسازی و پاکسازی مناطق شمالی دریاچه سد حدیثه در غرب الانبار خبر داد.

وی افزود که نیروهای امنیتی و عشایر با پشتیبانی ائتلاف بین‌المللی این عملیات نظامی را آغاز کردند و توانستند در حین پیشروی خود ده‌ها تروریست را به هلاکت رسانده و تعدادی از خودروهای بمب‌گذاری شده داعش را منهدم کنند.

آزادسازی کامل محله الثوره

نیروهای امنیتی عراق امروز پنج‌شنبه موفق شدند محله الثوره در کرانه راست شهر موصل را به طور کامل از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

عبدالامیر رشید یارالله در پیامی گفت که یگان‌های مبارزه با تروریسم بعد از وارد ساختن خسارات سنگین به تروریست‌های داعشی محله الثوره را از چنگ آن‌ها آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز ساختمان‌های این محله به اهتزاز در آوردند.

نیروهای عراقی دو روز قبل مرکز محله الثورة الأولی در غرب موصل را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

عملیات آزادسازی نینوا از 26 مهر ماه آغاز شده است و از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه صدها کیلومترمربع و ده‌ها محله در استان نینوا را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کرده‌اند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار