ویژه برنامه‌های «رادیو ایران» از مسابقات بین‌المللی قرآن

برنامه «به افق آفتاب»، «دور عاشقی» و برنامه اذان‌گاهی «مغرب» از جمله برنامه های اختصاصی شبکه رادیویی ایران در طول برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم است.
کد خبر: ۲۳۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 20April 2017

ویژه برنامه های «رادیو ایران» از مسابقات بین المللی قرآنبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور نمایندگان قرآنی کشور اسلامی از روز پنجشنبه 31 فروردین ماه کار خود را آغاز کرد و تا ششم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

رسانه ها و خبرگزاری های مختلف داخلی و خارجی پوشش مسابقات و برنامه های جانبی آن را برعهده گرفته اند. یکی از رسانه های مستقر در شبستان اصلی امام خمینی(ره) شبکه رادیویی ایران است که در طول ایام برگزاری مسابقات، ویژه برنامه هایی تولید و پخش خواهند کرد.

برنامه «به افق آفتاب» با موضوع سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم همه روز از ساعت 12:30 تا 13:30 به تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی مهدی طهماسبی از این شبکه پخش می شود.

ویژه برنامه «دور عاشقی» نیز یکی دیگر از برنامه های رادیو ایران پیرامون مسابقات است که در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 20 تا 21 پخش می شود.

برنامه اذانگاهی «مغرب» نیز تا ششم اردیبهشت ماه از ساعت 19:30 لغایت 20:30 مخاطبان خود را در جریان مسابقات بین المللی قرار می دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها