نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس ادامه دهندگان راه شهدا هستند

آیت الله «نورالله طبرسی» گفت: شهدا شاگردان عاشورا و ارزش‌های معنوی ما هستند و باید در حفظ شان کوشا باشیم.
کد خبر: ۲۳۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵ - 21April 2017
شهدا شاگردان عاشورا و ارزش های معنوی ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران پیش از ظهر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه در اولین نشست شورای راهبردی سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وارثان خون شهدا هستند و فداکاری و ایثارگری آن ها دارای پیام است.

وی افزود: بین ما و کسانی که دفاع مقدس را از نزدیک دیدند و لمس کردند و کسانی که ندیدند، فرق زیادی وجود دارد و این مسئولیت شان را در قبال حفظ آثار دفاع مقدس سنگین تر می کند چرا که نمی توانیم زحمات شهدا را خط بطلان بکشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران که در جمع سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس این استان سخن می گفت، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس را ادامه دهندگان راه شهدا دانست و افزود: هنر ما این است که مقلد امام خمینی (ره) بمانیم.

آیت الله طبرسی با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: امروز با وجود خیزی که دشمن برای نابودی این سرزمین برداشته، انتخابات وظیفه ما را سنگین می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: نگذاریم شهدا به فراموشی سپرده شوند و در حفظ آثار آن ها تلاش داشته باشیم.

وی شهدا را شاگردان عاشورا دانست و افزود: این‌ها ارزش های معنوی ما هستند و باید در حفظ شان کوشا باشیم.

وی در پایان با تأکید بر همت مسئولین در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران، خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای من این است تا وقتی که در قید حیات هستم افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس را ببینم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها