مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

ساخت فاز سوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند حمایت شهرداری ساری است

سردار ملکی گفت: «مازندران در گذر تاریخ» فاز سوم پروژه مهم مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که انتظار داریم با ورود شهرداری ساری بتوانیم این فاز را به نقطه مطلوب برسانیم.
کد خبر: ۲۳۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱ - 21April 2017
ساخت فاز سوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیاز به حمایت شهرداری ساری داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، اولین نشست شورای راهبردی سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران در سال 96 پیش از ظهر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه با حضور آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار «سید محمد باقرزاده»، رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سردار «کمیل کهنسال»، «مهدی عبوری» شهردار ساری و جمعی از سرداران هشت سال دفاع مقدس در مسجد فاطمه الزهرا(س) مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

در این نشست، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران و با اشاره به پیشرفت مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: از مجموع 24 پروژه ای که برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تعریف کردیم، 14 پروژه به طور 100 درصد به اتمام رسید و تعداد 10 پروژه با پیشرفت 55 درصدی در حال تکمیل است.

وی ورود به بحث محتوای مرکز فرهنگی دفاع مقدس را بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: در صدد شروع کار در این بخش هم هستیم.

سردار ملکی با بیان اینکه بخشی از زمین های مرکز فرهنگی دفاع مقدس باید خریداری شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه به سراغ خیرین رفتیم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

مدیرکل حفظ آثار مازندران ادامه داد: بخش «مازندران در گذر تاریخ» فاز سوم این پروژه مهم فرهنگی است که انتظار داریم با ورود و حمایت شهرداری ساری بتوانیم این فاز را به نقطه مطلوب برسانیم.

سردار ملکی در ادامه با یادآوری اینکه افتتاح مرکز فرهنگی 10 استان توسط سردار کارگر در سال 96 ابلاغ شده است، بیان داشت: در این راستا تلاش می شود بخش اروند و هفت تپه در هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری برسد.

وی از نصب میله 50 متری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خبر داد و افزود: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی این میله از برنامه های ستاد سوم خرداد امسال است.

سردار ملکی اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار با همکاری شهرداری ساری تلاش می کنیم که بخش سازه فاو نمادین را در مرکز فرهنگی در اواخر سال به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار مازندران از وجود 274 شهید گمنام در استان مازندران خبر داد و افزود: تاکنون 63 یادمان برای شهدای گمنام استان ساخته شد که 38 یادمان مورد بهره برداری قرار گرفته . است

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها