سردار باقرزاده:

تنها فرهنگ نجات بخش فرهنگ شهدا است/ ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند عزم استانی

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران متعلق به همه مردم این استان است، گفت: ساخت و تکمیل این مرکز نیازمند عزم استانی است.
کد خبر: ۲۳۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲ - 21April 2017
ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند عزم استانی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «سید محمد باقرزاده» رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در اولین نشست شورای راهبردی سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران سال 96 که در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با بیان اینکه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیاز به همت و تلاش همه فرماندهان، رزمندگان و دلبستگان فرهنگ دفاع مقدس و شهیدان عزیز دارد، اظهار داشت: بار سنگینی روی دوش ماست و برای رساندن این بار به سر منزل، فاصله زیادی را باید طی کنیم.

وی با بیان اینکه تنها فرهنگی که می تواند نجات بخش ما باشد فرهنگ شهیدان است، افزود: اثر گذاری این فرهنگ در برگزارکنندگان راهیان نور و یادواره های شهدا و همچنین جریان ساخت و ساز مراکز فرهنگی دفاع مقدس کاملا مشهود است.

سردار باقرزاده با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس متعلق به همه مردم مازندران است، اظهار داشت: ساخت و تکمیل این مرکز نیازمند عزم استانی است.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پیشینه تاریخی مذهبی و تشیع مازندران، عنوان کرد: این استان مهد و دیار علویان است و باید بر روی این اسم بایستیم چرا که یک برند برای مازندران به حساب می آید.

وی با اشاره به تلاش استان جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، بیان کرد: ما در برابر 10 هزار و چهارصد شهید تعهد داریم و در این راستا بسیاری از شخصیت های فرهنگی و دفاع مقدس ما باید پای کار بیایند.

سردار باقرزاده با تأکید بر اینکه مازندران استان کوچکی نیست و کار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس نباید متوقف شود، افزود: در این راستا نیازمند عزم ظرفیت داخلی و مطالبه گری سرداران و فرماندهان دفاع مقدس هستیم.

وی نقش ویژه سپاه «کربلا» مازندران را در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ویژه دانست و گفت: توقع داریم در این زمینه سپاه حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از کاشت 200 نفر نخل در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد 800 نفر نخل دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار