نمایش اقتدار سپاه عشایری کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش «مدافعان حرم»

سپاه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش «مدافعان حرم»، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۳۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 21April 2017
نمایش اقتدار سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش «مدافعان حرم»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، رزمایش بزرگ «مدافعان حرم» سپاه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (اول اردیبهشت) با حضور مسئولان ارشد نظامی استان و سه گردان سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

فرمانده سپاه عشایری کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ، آموزش، سازماندهی و افزایش توان بسیجیان عشایر در راستای فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: این رزمایش به یاد نخستین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد سردار شهید «ستار اورنگ» با عنوان رزمایش «مدافعان حرم» برگزار شده است.

سرهنگ جاماسب بهمنیار با بیان اینکه این رزمایش از دیروز با شرکت سه گردان بیت‌القدس از سه حوزه استان برای به نمایش گذاشتن توان دفاعی و آموزشی بسیجیان عشایر استان شروع شده است، افزود: در مدت زمان برگزاری رزمایش، انواع تاکتیک‌های دفاع مقدس به بسیجیان آموزش داده شده و عملیات تاخت، کمین و ضد کمین و بازپس‌گیری از برنامه‌های این رزمایش بوده است.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست را از لحاظ اعزام به جبهه در بین استان‌های کشور داشته و شجاعت جنگی، اخلاقی و عقلی رزمندگان این استان در طول هشت سال دفاع مقدس زبانزد عام و خاص بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در جمع بسیجیان سپاه عشایر با بیان اینکه بسیجیان استان از دیروز تاکنون در سه ناحیه دنا، یاسوج و سپاه عشایر در حال برگزاری رزمایش هستند، گفت: بسیجیان عشایر کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور خود را ثابت کرده‌اند.

سردار یدالله بوعلی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه‌های نظام سربلند بوده و نسل سوم و چهارم انقلاب نیز با همان شور نسل‌های گذشته در عرصه‌های دفاع از کیان انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید در انتخابات پیش‌رو در تبیین ارزش‌ها و رسالت‌های انقلاب پیشتاز باشند، عنوان کرد: فردی که می‌خواهد امور اجرایی کشور را به دست بگیرد باید مؤمن و مقید به ارزش‌های دینی و تابع ولایت فقیه بوده و همواره یاد خدا را در دل داشته باشد.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد استکبارستیزی و جرأت بیان مواضع ملت ایران را از دیگر شاخصه‌های رئیس‌جمهور عنوان و بیان کرد: امیدوارم مردم فردی را انتخاب کنند که چنین روحیاتی را داشته و مدافع تشیع و مبارزه علیه کفر در سراسر جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار