مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

درخواست تدفین شهدای گمنام در شهر نیمور پیگیری می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: با امضای طومار از سوی شهروندان نیمور محلات مبنی بر تدفین شهدای گمنام در این شهر، این موضوع از سوی مسئولان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۳۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ - 22April 2017
به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر نیمور با حضور اعضای شورای شهر و امام جمعه و سایر ادارات و ارگان‌ها برگزار شد.

سرهنگ مصطفی مشایخی در این جلسه با تاکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی همسو با اهداف انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) اظهار داشت: دشمنان سعی دارند که با فعالیت‌های فرهنگی در مقابل فرهنگ ما، خواسته اصلی خود را به ملت‌ها تحمیل کنند و در این راستا از تلاش شبانه روزی خود دست بردار نیستند.

وی افزود: توجه به امر به معروف و نهی از منکر به جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی دشمنان دین اسلام علیه نسل جوان کمک می‌کند از این رو ترویج این فرایض الهی از ضروریات جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: ما در حوزه فرهنگی کشور می‌توانیم فعالیت‌های بسیاری را انجام دهیم که نیاز است با هوشیاری تمام در این عرصه وارد شده و اقدامات موثری انجام دهیم.

مشایخی با اشاره به تدفین شهدای گمنام در شهر نیمور گفت: درخواست تدفین شهدای گمنام در شهر نیمور همواره موضوعی است که از سال گذشته در حال پیگیری بوده و مردم این شهر اشتیاق فراوانی برای تدفین و خاکسپاری این شهدا در شهر خود دارند.

وی ادامه داد: امضای طومار از سوی مردم این شهر نیز گواهی بر این اشتیاق است و از این رو مقرر شد که در آینده‌ای نزدیک نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای بازدید از نقاط جانمایی شده و تعیین تکلیف در رابطه با این موضوع به شهر نیمور سفر کند.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها