تشریح ویژه‌برنامه‌های شهادت امام کاظم(ع) در حرم رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه‌برنامه‌های شهادت امام کاظم(ع) را در حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) تشریح کرد.
کد خبر: ۲۳۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۴ - 22April 2017
تشریح ویژه‌برنامه‌های شهادت امام کاظم(ع) در حرم رضویبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، به مناسبت شهادت هفتمین امام شیعیان مراسم عزاداری با حضور زائران و مجاوران بارگاه ثامن الائمه(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی؛ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه‌های شهادت امام کاظم(ع)؛ پدر بزرگوار امام رضا(ع) در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: همزمان با شب شهادت حضرت کاظم(ع)، ویژه برنامه عزاداری از ساعت 20 الی 22 در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است که در آن حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی به ایراد سخنرانی و مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مدیحه سرایی و روضه خوانی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام هفتم شیعیان مملو از مسلمانان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از ملیت‌های مختلف خواهد بود تا این روز را به فرزندشان امام رضا(ع) تسلیت عرض کنند، اظهار کرد: همزمان با روز شهادت نیز ویژه برنامه‌ عزاداری از ساعت 10 صبح الی 14 برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی درباره برنامه‌های روز شهادت اظهار کرد: در این ویژه برنامه آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام پناهیان به ایراد سخنرانی و در ادامه مداحان و ذاکران خانواده عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت امام کاظم(ع) به مدیحه و روضه خوانی خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام شهادت امام کاظم(ع) برنامه‌های فرهنگی متعددی چون حلقه معرفت، پرسمان، سخنرانی، مداحی، روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع)، قرائت زیارت امام رضا(ع) و ... تدارک دیده شده است.
 
منبع: آستان نیوز
نظر شما
پربیننده ها