اولین مسابقات کشتی یادواره شهدای خطه کردستان برگزار شد + تصاویر

اولین مسابقات کشتی یادواره شهدای خطه کردستان، یادبود شهیدان «عباس رستمی»، «محمود ریاضی» و «محمد رضا ریاضی» امروز (جمعه) در مجموعه ورزشی «طالقانی» شهرری، با شرکت 350 کشتی‌گیر برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ - 21April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، اولین مسابقات کشتی یادواره شهدای خطه کردستان، یادبود شهیدان «عباس رستمی»، «محمود ریاضی» و «محمد رضا ریاضی» امروز (جمعه) در مجموعه ورزشی «طالقانی» شهرری، با حضور مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور همچون «علیرضا دبیر»، «علی اکبر حیدری»، «ایرج خورشیدی فر»، «منصور برزگر» و دیگر چهره های سرشناس ورزشی کشور مانند استاد «عباس شیرخدا» برگزار شد.

ابراهیم خیرالله زاده مسئول برگزای این مراسم در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس، هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ از طریق ورزش به جوانان و نوجوانان دانست و اظهار داشت: ورزش اهرم بسیار خوبی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است و ما با برگزاری این مسابقات می خواهیم این پیام را به نسل های امروز برسانیم که امنیت و آسایشی خود و خانواده هایشان دارند مدیون ایثار و ازخود کذشتگی این شهیدان است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات حدود 20 تیم از استان های «مازندران»، «زنجان»، «البرز» شرکت کردند که تعداد 350 کشتی گیر را شامل می شد.

ابراهیم خیراللهی سطح برگزاری این مسابقات را بسیار بالا ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور 300 کشتی گیر رقابت می کنند اما در این مسابقات 350 کشتی گیر به رقابت پرداختند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها