با حضور وزیر ارشاد و رئیس اوقاف صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در مسابقات بین‌المللی قرآن

همسر شهید کریمی و والدین شهید شفیعی در دومین روز از سی‌و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۳۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ - 21April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در دومین روز از سی‌و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و در حاشیه رقابت‌ها از مقام والای شهیدان مرتضی کریمی و محمود شفیعی از مدافعان سرافزاز و جاوید‌الاثر حرم اهل‌بیت (ع) تجلیل شد.

همسر شهید کریمی و والدین شهید شفیعی در حضور سیدرضا صالحی امیری و حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در مسابقات بین‌المللی قرآن

شهید جاویدالاثر محمود شفیعی یکی از شهدای مدافع است که از سال 80 مشغول فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم کشور از جمله بخش هایی از استان کرمانشاه بود. همچنین در طول مدت مبارزه با تروریست‌ها در سوریه از رسیدگی به محرومان غافل نبود و به‌صورت شبانه برای محرومان منطقه وعده های غذایی آماده می‌کرد. محمود شفیعی در آذرماه سال 94 در جریان درگیری‌های رزمندگان جبهه حق در مقابل تکفیری‌ها در حلب سوریه به شهادت رسید.
 
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در مسابقات بین‌المللی قرآن

شهید جاویدالاثر مرتضی کریمی از فرماندهان گروهان در منطقه سوریه بود. آنچنان که دوستان و همراهان شهید در سوریه تعریف می‌کنند، یک آمبولانس حاوی پیکر شهدا و تعدادی مجروح در حال حرکت بود که راننده آن از سوی تک‌تیراندازهای داعش مورد هدف قرار می‌گیرد. مرتضی کریمی به سراغ آمبولانس می‌رود تا آن را از معرکه خارج کند که این بار آمبولانس مورد هدف موشک قرار گرفته و منهدم می‌شود.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها