مواضع ارتش سوریه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه را در حومه قنیطره بمباران کردند؛ تجاوزی که دال بر حمایت مستقیم این رژیم از گروه‌های تروریستی در سوریه است.
کد خبر: ۲۳۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ - 22April 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سایت شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه را در اطراف شهرک «خان‌أرنبه» در حومه قنیطره بمباران کردند، که این حمله خساراتی مالی برجای گذاشت.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سقوط سه خمپاره به جولان اشغالی خبر داده و مدعی شده بودند، این خمپاره‌ها از سوریه شلیک شده است.

این مقام نظامی سوری گفت: جنگنده‌های اسرائیل ساعت 18:45 دقیقه جمعه به وقت محلی 2 موشک از داخل اراضی اشغالی به یکی از مقرهای نظامی ما در اطراف خان‌أرنبه شلیک کردند که خسارات مالی بر جای گذاشت. این خصومت در پی ناامید شدن گروه‌های تروریستی از نفوذ به مقر نظامی ما در حومه قنیطره و خسارات زیاد به آنها بود؛ تجاوزی که دال بر حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی در سوریه است.

این منبع افزود: این تلاش‌های ناامیدانه، ارتش سوریه را از تعقیب این گروه‌های تروریستی که شاخه‌های اسرائیل در منطقه هستند، بازنمی‌دارد.

پیشتر رسانه‌های اسرائیلی مدعی اصابت سه خمپاره از خاک سوریه به مناطق باز در جولان شده بودند که ارتش اسرائیل به آن پاسخ داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل اظهار داشت:‌ احتمالا این خمپاره‌ها در راستای درگیری‌های کنونی در سوریه به طور اشتباهی به جولان اصابت کرده باشند، اما ارتش اسرائیل نیز با سلاح‌های توپخانه‌ای خود به آن پاسخ داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل به خبرگزاری رویترز گفت: نمی‌توانم توضیح بیشتری درباره جاهایی که ارتش اسرائیل هدف گرفته، بدهم.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها