یادداشت/ سرهنگ رجبی

سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت

امروز اگر توپخانه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نشانه گرفته، نشانگر این است که سپاه توانسته است با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و تکنولوژیک خود دشمن را در رسیدن به اهداف شیطانی‌اش ناکام بگذارد.
کد خبر: ۲۳۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ - 22April 2017
سبزپوشان و پاسداران حریم ولایتگروه استان‌های دفاع پرس- سرهنگ رجبی؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مردمی‌ترین نهادهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است، که در طول سال‏‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات و ایثارگری‏‌های شگرفی داشته است.

هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‏های الهی و گسترش حاکمیت قانون خداست. تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل این نهاد شمرده می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سایه اتخاذ تدابیر استراتژیک رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران معنا و تفسیر کند.

امروز اگر توپخانه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نشانه گرفته است نشانگر این است که سپاه توانسته است با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و تکنولوژیک خود دشمن را در رسیدن به اهداف شیطانی‌اش ناکام بگذارد و اگر امروز استکبار جهانی نمی‌تواند به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی خیال تعرض در سر داشته باشد از قدرت تسلیحاتی و اقتدار معنوی سپاه (که در سایه اتحاد و همدلی با دیگر مجموعه‌های نظامی اعم از ارتش دلاور و نیروی انتظامی غیور بدست آمده است) در هراس است.

نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز سپاه در صحنه‌ پیگیری مأموریت‌ها، تلاش برای ارتقای بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ناامید سازی جبهه دشمن، ‌حضور تمام قد پاسداران انقلاب اسلامی، ارتشیان و سایر رزمندگان مدافع کشور و انقلاب در نیروهای مسلح از واقعیات‌های مسلم و الهام‌بخشی است که همواره نیازمند یادآوری و ماندگاری نزد آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد، به یکایک سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می‌بندیم که در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها و در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران لحظه‌ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همیشه آماده خدمت‌رسانی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار