بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان؛

سپاه سپر بلای نظام و انقلاب است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تشکیل سپاه، اعلام کرد: سپاه و نیروهای خدوم آن به عنوان بازوی توانای ولایت مقابل مزدوران ایستاده و سپر بلای نظام و انقلاب شده است.
کد خبر: ۲۳۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ - 22April 2017
بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان:به گزارش دفاع پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سپاه نهادی روییده از آب و خاک انقلاب است و فلسفه وجودیش پاسداری از انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان است. درخت سپاه در بدو تاسیس به دستور بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، در سال‌های دفاع مقدس در میان آتش و خون رویید و با رشادت و شهادت فرزندان بی‌شمار خود در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و حفظ مرزهای کشور از امتحان الهی رو سفید و سربلند بیرون آمد.

امروز کارنامه سپاه افتخارآمیز است، در عصر حاضر که دشمنان هزار چهره انقلاب و کشور با هزار ترفند سر برآورده و ارزش‌های انقلاب را هدف گرفته‌اند، سپاه و نیروهای خدوم آن به عنوان بازوی توانای ولایت مقابل این مزدوران ایستاده و سپر بلای نظام و انقلاب شده است.

رشادت و شهامت‌مردان سبز پوش سپاه در تمامی دوارن انقلاب همچون خورشید بر تارک وجود سپاه می‌درخشد، روشن‌ترین دلیل برای موفقیت و پیروزی سپاه همین یک جمله کوتاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که می‌فرمایند؛ «تنها نیرویی که قادر است از انقلاب و نظام دفاع کند، سپاه است».

 با بیان این جمله دیگر حاجت به هیچ دلیل و استدلالی نیست. در سال‌های پس از دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روحیه‌ای سرشار از اخلاص و فداکاری کمر به خدمت بسته و با حمایت و هدایت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در کار آبادانی و پیشرفت جامعه اسلامی سر از پا نشناختند. اخلاص بسیجیان فداکار در عرصه های مختلف جامعه و تشکیل گروه‌های جهادی به منظور رفع محرومیت از این کشور، تشکیل حلقه‌های صالحین، برگزاری برنامه‌های متعدد و بی‌شمار فرهنگی، ورود در عرصه خدمات اقتصادی، حفظ و حراست از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران، بیداری و صیانت از هموطنان در مقابل خطرات بیگانگان و هزاران خدمت دیگر نمونه‌هایی از تقدس نهاد مردمی سپاه است.حضرت امام خمینی (ره) با دیده بینای خود و بصیرت والا آینده سپاه را روشن معرفی نموده تا آن جا که فرمودند؛ «من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم بر نمی‌گردد».

بدین وسیله در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهدا، از خداوند منان مسالت داریم توفیق ادامه دادن طریق شهدای عظیم‌الشان انقلاب و دفاع مقدس را عطا نموده و گام‌هایمان را در مسیر  تلاش و کوشش به منظوری پیشرفت و آبادانی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت بدارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها