سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

برگزاری تجمعات باید با مجوز باشد/ برقراری امنیت در مرزهای کشور

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برگزاری تجمعات باید با مجوز باشد، گفت: پس از اعلام اسامی نامزدهای نهای انتخابات ریاست جمهوری، تجمعی اعتراضی در کشور شاهد نبودیم.
کد خبر: ۲۳۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 22April 2017
برگزاری تجمعات باید با مجوز باشد/ برقراری امنیت در مرزهای کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه گردهمایی فرماندهان ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی با بیش از 300 هزار نیرو به دنبال برگزاری انتخاباتی امن است.

وی ادامه داد: هر گونه تجمع و میتینگ باید با مجوز باشد وگرنه ناجا از برگزاری آن جلوگیری می‌کند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: کاندیداها در حوزه فضای مجازی باید براساس دستورالعمل‌ها عمل کنند و با گروه‌ها و دسته‌هایی که از این چارچوب خارج شوند و باعث هتک حرمت شوند، برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعد از اعلام تایید صلاحیت‌ها اقدامات و تجمعاتی اعتراضی صورت نگرفته است، گفت: به حمدالله هیچ تحرک و تجمع غیرقانونی از سوی کاندیداها و  طرفدارانشان نداشتیم و البته نیروی انتظامی آمادگی لازم را در این رابطه داشت.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص وضعیت امنیتی در مرزهای کشور در ایام کنونی و انتخابات گفت: وضعیت مرزهای ما بسیار خوب است و هیچ مورد ناامنی نداشتیم و در أینده هم نخواهیم نداشت.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار