بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت سالروز تاسیس سپاه:

اقتدار نظام اسلامی مرهون شکست‌ناپذیری سپاه است

سپاه عاشورا در بیانیه‌ای اقتدار کنونی نظام اسلامی و قرار گرفتن در اوج قلل افتخار میادین جهانی را مرهون شکست‌ناپذیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۲۳۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 22April 2017
اقتدار نظام اسلامی مرهون شکست ناپذیری سپاه پاسداران استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سپاه عاشورا با صدور بیانیه‌‌ای به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شده است: بصیرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سپاه نشان از تدبیری داشت که دوم اردیبهشت سال 1358 تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) را مهندسی نمودند و ژرف‌نگری ایشان در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ کیان میهن اسلامی با اتکال به عنایات حضرت حق و همراهی مردم فهیم، یکپارچگی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

بصیرت زعیم عالیقدر در گذر از بحران‌ها، فتنه‌ها و عرصه‌های ایثار و شهادت، باعث خلق صحنه‌هایی سراسر نغز از شور و شعور در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

آنچه پیداست اقتدار نظام اسلامی در اوج قلل افتخار میادنی جهان است و اینها مرهون حضور شکست‌ناپذیر پاسداران در کنار ملت غیور و قهرمان در مقابله با معاندین و استکبار جهانی است که به کرات در برگ برگ تاریخ این مرز و بوم نقش بسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا و با بهره‌گیری از تجربه 38 ساله در عرصه‌های جهاد علمی، نظامی، سازندگی و فرهنگی آمده جان فشانی در مقابل تهدیدات دشمنان تا بن دندان مسلح می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار