المنار گزارش داد؛

هلاکت تعدادی از مزدوران سعودی در حمله غافلگیر کننده نیروهای یمنی

منابع یمنی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در حمله غافلگیر کننده نیروهای یمنی خبر دادند.
کد خبر: ۲۳۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ - 22April 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المنار، منابع نظامی یمنی گفتند که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف بخش نِهم در شمال شرق صنعا را هدف حمله غافلگیر کننده خود قرار دادند.

در پی این حمله تلافی‌جویانه و غافلگیر کننده نیروهای یمنی که ساعاتی به طول انجامید، شماری از مزدوارن ائتلاف متجاوز سعودی کشته و یا زخمی شدند و یکی از آن‌ها نیز به اسارت نیروهای یمنی در آمد.

دفع حمله مزدوران در استان الجوف


نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز حملات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت کوه الاحمر در اطراف بخش المتون در الجوف را دفع کردند.

ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به یمن

در پی حملات جنگنده‌های سعودی به منزل یکی از شهروندان یمنی در بخش صِراوح در استان مأرب، یک مرد و یک زن به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شدند.

امروز همچنین در پی حمله جنگنده‌‌های سعودی به مسافران در جاده عمومی منطقه برکان در بخش رازح در استان صعده در شمال یمن، 11 شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

هلاکت شماری مزدور در استان شبوه


عصر جمعه شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به ضرب گلوله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بخش عسیلان استان شبوه به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در همین راستا یک منبع نظامی به المسیره گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مرکز تجمع مزدوران در منطقه الساق در بخش عسیلان را هدف قرار دادند که در پی این حمله شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها