امیر محمودی:

توسعه ورزش در یگان‌ها از اولویت‌های ارتش است

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه ورزش در یگان‌ها یکی از اولویت‌های مهم ارتش است.
کد خبر: ۲۳۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ - 22April 2017
توسعه ورزش در یگان‌ها از اولویت‌های ارتش است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم تقدیر از تیم‌ها و ورزشکاران برتر جشنواره فرهنگی ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان؛ صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش در محل میدان صبحگاه این ستاد برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ستاد ارتش با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های اثرگذار سازمان تربیت بدنی ارتش در جهت توسعه و ارتقای رشته‌های مختلف ورزشی در سطح یگان‌های آجا، گفت: توسعه ورزش در یگان‌ها یکی از اولویت‌های مهم ارتش است چرا که در حفظ سلامتی و ارتقای روحیه کارکنان پایور و وظیفه تأثیر مستقیم دارد و در این راستا فرماندهان در رده‌های مختلف ستادی، آموزشی و عملیاتی باید اهتمام جدی داشته و همچون گذشته از برنامه‌های سازمان تربیت بدنی ارتش حمایت و پشتیبانی نمایند.

در ادامه این مراسم، برگزیدگان رشته‌های مختلف ورزشی که در جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت روز ارتش مقام‌های برتر را کسب کرده بودند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شدند.

همچنین تعدادی از قهرمانان ورزشی ارتش از جمله وحید گل خندان، قهرمان تیراندازی با تپانچه رقابت‌های جهانی هندوستان و غلامرضا سیف و مسعود معینی از مسئولان هیئت تیراندازی ارتش به دلیل کسب عنوان قهرمانی در لیگ تیراندازی کشور در سال 95 مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار