دومین سالگرد شهید مدافع حرم سردار «هلیسایی» در اهواز

فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی(عج)گفت: شهدای مدافع حرم فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس را در میان نسل کنونی جامعه زنده کردند.
کد خبر: ۲۳۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ - 22April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «علی اصغر گرجی زاده»، فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) در دومین سالگرد شهید مدافع حرم سردار «هلیسایی» که در مسجد «اباالفضل» کیان اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید «هلیسایی» برای دفاع از حریم اهل  بیت(ع) سه بار رهسپار سوریه شد، ابراز داشت: شهدای مدافع حرم با انگیزه الهی رهسپار شدند تا از مقدسات تشیع که دشمنان به بدترین شکل ممکن در‌پی  زیر پا گذاشتن آنها بودند، دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دفاع از حیثیت، شرافت و دین سبب پاسداری و عدم اشغال کشورمان شد، ابراز داشت: شهدا ثابت کردند که در جنگ‌های نامتقارن نصرت در تفاوت انگیزه، ایمان و اراده  است و شهدای مدافع حرم نیز بر حق بودن، شجاعت، ایمان و توکل بر خدا را دلیل اصلی پیروزی در میدان نبرد بیان کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بزرگترین خدمت در عدم فراموشی رشادت‌های شهدا است خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم حقایق و زیبایی‌های فراموش شده جنگ را زنده و دل‌های کم ایمان را قانع کردند که نسل‌هایی کماکان برای افتخارآفرینی در کشور وجود دارند و در عین‌حال سرسپردگی و اطاعت محض ملت ایران را به ولایت و اهل بیت(ع) ثابت کردند.

در پایان مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم «هلیسایی، فاطمی اطهر، سید جاسم نوری، حجت الاسلام خلیلی، علیخانی، نیک فرجام، علیجانی» و همچنین  شهدای مسجد اباالفضل کیان تقدیر شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار