سردار شیرازی در گردهمایی فرماندهان ناجا:

اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی روبه جلو است/ حضور گسترده ناجا در تمامی عرصه‌ها و اقصی نقاط کشور

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، با اشاره به اینکه اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی روبه جلو است گفت: به لطف الهی و با همت کارکنان و نیز فرماندهان ناجا، اقدامات خوبی در این سازمان شکل گرفته است.
کد خبر: ۲۳۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ - 22April 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شیرازی»، رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در بیست دومین همایش سراسری «فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا» ضمن عرض خداقوت به فرماندهان، مدیران و کارکنان ناجا به نعمت ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بحمدلله از نعمت ولایت بهره‌مند هستیم؛ با رصد کشورهایی که ادعای مردم سالاری سر می‌دهند در می‌یابیم که مسئولان و دولت آنها چگونه با مردم خود رفتار می‌کنند.
 
وی به فرمایشات و تدابیر رهبر انقلاب اشاره و تأکید کرد: بایستی به عمق تدابیر ارائه شده از سوی معظم له توجه داشته باشیم و وظیفه ما اجرای فرمایشات و تدابیر ایشان است. باید توجه داشته باشیم که نگاه حضرت آقا چیست تا اقدامات خود را دقیقا و بر مبنای آن انجام دهیم.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های ناجا گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل تمام توان خود را برای تأمین امنیت کشور در همه ابعاد مختلف بکار می‌گیرد.

سردار شیرازی با بیان اینکه مأموریت‌های ناجا به گونه‌ای است که با مردم سروکار دارد بر تعامل دو سویه پلیس با جامعه و مشارکت آنها در اجرای صحیح مأموریت‌ها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی روبه جلو است، گفت: به لطف الهی و با همت کارکنان و نیز فرماندهان ناجا، اقدامات خوبی در این سازمان شکل گرفته است.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: در دوره فرماندهی سردار «اشتری»، زمینه‌های خوبی برای انجام اقدامات مطلوب صورت گرفته است؛ باید از این ظرفیت‌ها در همه ابعاد بهره‌برداری کامل کنیم.

سردار شیرازی خطاب به فرماندهان ناجا گفت: با توجه به نوع مأموریت‌های محوله، حقیقتا شما در صحنه عملیات هستید؛ نیروی انتظامی درهر لحظه، در حال اجرای مأموریت‌های ذاتی خود است.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه مأموریت‌های ناجا بی‌نظیر است ادامه داد: هیچ سازمانی در کشور همانند نیروی انتظامی دارای تنوع و گستردگی مأموریت در ابعاد مختلف نیست؛ ناجا در همه عرصه‌ها و اقصی نقاط کشور حضور گسترده‌ای دارد.

سردار شیرازی با تأکید بر تقویت و اشراف اطلاعاتی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای خود بر این موضوع تأکید داشتند.

وی به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر رفتار برادرانه فرماندهان و مدیران با کارکنان اشاره کرد و گفت: این کار سخت اما شدنی است؛ فرماندهان باید با کارکنان مجموعه خود رفتاری دوستانه و برادرانه داشته باشند.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در خاتمه گفت: امیدواریم سرباز خوبی برای حضرت آقا باشیم و براساس تدابیر و فرمایشات معظم له عمل کنیم.

انتهاي خبر/

نظر شما
پربیننده ها