مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان:

چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس راهی مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: تهیه کتاب از زندگی نامه شهدا می تواند راهکار مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باشد.
کد خبر: ۲۳۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ - 23April 2017
چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس راهی مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «علی مهدیخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان اظهار داشت: تهیه کتاب از زندگی نامه شهدا می تواند راهکار مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باشد.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در عرصه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: شورای شهر و شهرداری زنجان نیز در این راستا با بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس همکاری خوبی می‌کنند.

مهدیخانی با بیان اینکه همه ساله برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه آنان در قالب کتاب چاپ و رونمایی می شود، افزود: به همین منظور کتاب‌هایی در این حوزه چاپ شده که 5 عنوان از این کتاب ها خاطرات شفاهی و زندگی‌نامه شهدای ارتش استان می باشد.

وی از رونمایی زندگینامه شهید «حاج میری» از شهدای نیروی انتظامی در هفته دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: باید دلاوری های شهدا و رزمندگان را به نسل آینده منتقل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها