مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به نسل آینده وظیفه‌ای انقلابی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به آیندگان یک وظیفه انقلابی است.
کد خبر: ۲۳۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ - 23April 2017
انتقال ارزش ها  و تجربیات دوران دفاع مقدس به نسل های آینده اقدامی مهم و ضروری

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار داشت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب به جوانان و نسل‌های آینده اقدامی مهم و ضروری در جامعه است.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران شکوهمند و اقتدار نظام اسلامی نام برد و بیان داشت: انتقال تجربیات آن دوران به آیندگان یک وظیفه انقلابی می‌باشد.

سلامی با اشاره به نقش جمعیت هلال احمر در دفاع مقدس گفت: جمعیت هلال احمر استان سمنان با در دست داشتن حجم وسیع و عظیمی از اطلاعات  شامل عکس، اسناد دفاع مقدس و ... می‌تواند در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ترویج آن اثر گذار باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نقش کارکنان و رزمندگان سازمان جمعیت هلال احمر استان در دوران دفاع مقدس را برجسته عنوان کرد و افزود: ضمن جمع‌آوری اسناد و مدارک و مستندسازی آنها  به صورت کتاب، تدوین دانشنامه استانی و دایره‌المعارف دفاع مقدس و عملکرد هلال احمر در دوران دفاع مقدس مورد عنایت و توجه قرار گیرد.

در پایان جلسه مقرر شد پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر به مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد جهت فضای تبلیغی برنامه‌ریزی و  اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی مناسب به این ایام نیز انجام شود. 

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار