بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۲۳۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 22April 2017
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، آورده است:

فراخوان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از سیاست‌های مدبرانه و رهبری داهیانه ایشان مبنی بر ایجاد نیروی مقتدرانه در پاسداری از ارزش های فرهنگی و امنیتی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

عمق دشمنی آمریکا و صهیونیسم و ازنابشان از همان آغاز انقلاب نیازمند ظهور پایگاهی مردمی بود که خود سهامدار واقعی اش بودند.

به یقیین می‌توان اذعان داشت که حافظان حریم فرهنگ و امنیت کشور، همان شجره طیبه‌ای است که با درایت؛ بصیرت و ژرف نگری معمار بزرگ انقلاب شکل گرفت و چه نیکو فرزندان دلیر ایران مرز و بوم با شور انقلابی واعدوالهم ما ستعطم من قوه توانستند با همراهی سایر قوای نظامی در تعمیق و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی فائق آمده و ایران اسلامی را همچون نگینی بر تارک جهان اسلام در برابر جهان سلطه بنمایاند.

و امروز کشوری داریم که بحمدالله والمنه با فرماندهی کل قوا رهبر فرزانه نظام حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مقتدرانه توانسته در عرصه داخلی و بین المللی عزت واقعی خود را حفظ کند.

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن پاسداشت تلاشهای دلاور مردان و شیرزنان تاریخ ایران اسلامی و درود بر روح شهیدان والامقام و تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های آنان این روز مهم و ارزشمند را بزرگ می دارد.

به امید روزی که شاهد برپایی پرچم حکمه الله هی العلیا و کلمه الظالمین هی السفلی بدست حضرت ولی عصر (عج) در جهان باشیم.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار