مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

فرزندان شاهد و ایثارگر هدایتگر نظام هستند

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر هدایتگر نظام هستند. آنها در راستای تعالیم اسلامی و دینی تربیت یافته‌اند و در مسیر انقلاب و نظام قدم برمی‌دارند.
کد خبر: ۲۳۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 23April 2017
ضرورت ارائه خدمات به دانشجویان شاهد و ایثارگر طلاب مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران، نخستین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد شاهد و ایثارگر طلاب امروز (یكشنبه سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف ارائه مطالب و موضوعات مختلف در ارتباط با دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر در دفتر مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار شد.

در این جلسه مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی كاظم (ع) و گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: یادگاران شاهد و ایثارگر در بخش حوزوی باید بیشتر ورود پیدا كنند و توانمندی‌های خود را در این عرصه بهتر به نمایش بگذارند.

عباسعلی رضایی افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر هدایتگر نظام هستند و در راستای تعالیم اسلامی و دینی تربیت یافته‌اند و در مسیر انقلاب و نظام قدم بر می‌دارند.

مدیركل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه گفت: با همراهی و همفكری، خدمات بهتری به دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر ارائه دهیم و مشكلات این عزیزان را در این بخش برطرف نمائیم.

وی بر تشكیل جلسات هرسه ماه یك بار، تكمیل فرم و ثبت در سجایا و شناسایی دانشجویان شاهد و ایثارگر طلاب تأكید كرد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام طاهری مدیر حوزه علمیه ساری گفت: همه ما باید تلاش كنیم از طریق تبلیغ، بستر مناسب را برای حضور فعال ایثارگران در حوزه فراهم كنیم.

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار