در گردهمایی فرماندهان ناجا مطرح شد؛

واکنش وزیر دفاع به دروغ‌پراکنی‌های منافقین و سخنان مقامات آمریکایی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بسیار جای شگفتی است که مقامات آمریکایی دوباره با طناب فرسوده منافقین که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها ترور و خیانت به مردم کشورشان است، به چاه می‌افتند.
کد خبر: ۲۳۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 23April 2017

واکنش وزیر دفاع به دروغ‌پراکنی‌های منافقین و سخنان مقامات آمریکاییبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دومین روز از همایش سراسری فرماندهان، مدیران و روسای ناجا اظهار داشت: مجموعه نیروهای مسلح وظیفه خود را تأمین امنیت و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند و از این میان نیروی انتظامی از جایگاه و موقعیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است که همانا بحث استقرار، حفظ و توسعه امنیت است.

وی با بیان اینکه هر نوع توسعه، پیشرفت و انجام فعالیت در سطح ملی مستلزم وجود امنیت است، گفت: در سایه امنیت توسعه امکان پذیر است و با توسعه یافتگی، امنیت تضمین می‌شود.

سردار دهقان به ارتباط مستقیم و مستمر ناجا با آحاد ملت در همه عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: این تماس و ارتباط نزدیک، خدمات رسانی مستمر، مبارزه با جرایم و پیشگیری از وقوع آن موجب می‌شود که نیروی انتظامی به عنوان مظهر حاکمیت تلقی شود؛ این مظهر بودن، بیانگر یک سری ویژگی‌ها است.

وزیر دفاع، اقتدار را یکی از ویژگی‌های مظهر حاکمیت عنوان کرد و گفت: اقتدار، مطالبه ملت از نیروی انتظامی است؛ ناجا آبرو و حیثیت نظام از نگاه جامعه است به میزانی که اقتدار آن در جامعه ملموس و قابل مشاهده باشد حس امنیت در جامعه به وجود آمده و نیز باعث ناامنی هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت می‌شود.

سردار دهقان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در شرایطی از این اقتدار بهره‌مند است که قبل از آنکه وارد عرصه دیگری شود حضور او نافی ناامنی باشد.

وی تصریح کرد: هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم هیچ عنصر، فرد و یا سازمانی این اقتدار را مخدوش کرده و از بین ببرد؛ در سایه اقتدار، قدرت نبایستی ابزاری برای از بین بردن حق باشد.

سردار دهقان با بیان اینکه قانون گرایی به عنوان یک مشخصه بارز باید در جامعه موج بزند، تصریح کرد: احترام و تمکین از قانون، اجرای بدون تبعیض قوانین و اعمال آن؛ اقتدارآفرین، حیثیت ساز و نظم بخش جامعه است.

وزیر دفاع افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وظیفه خود می‌داند که با بکارگیری همه ظرفیت‌های خود و کشور از نیروی انتظامی حمایت و در حوزه‌های معیشتی، آموزشی، ارتباطات امن، تجهیزات انفرادی، تأسیسات و اماکن، امکانات و تجهیزات هوایی و دریایی نیازهای نیروی انتظامی را تأمین تا انشاءالله فرماندهان، افسران و کارکنان این نیروی خدوم و مردمی بتوانند بدون کمترین دغدغه‌ای به وظیفه ذاتی و مأموریت اصلی خود که برقراری امنیت در کشور است بپردازند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دروغ پراکنی و جعل اخبار نادرست از سوی منافقین در ارتباط با توانمندی‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران و به دنبال آن موضع گیری نادرست و خصمانه برخی مقامات آمریکایی در این زمینه گفت: بسیار جای شگفتی است که مقامات آمریکایی دوباره با طناب فرسوده منافقین که مهمترین ویژگی آنها ترور و خیانت به مردم کشورشان است به چاه می‌افتند.
 
سردار دهقان اظهار داشت: بی تردید این توطئه شیطانی منافقین شکست خواهد خورد و ملت هوشیار و انقلابی ایران هرگز تحقیر و تهدید را نپذیرفته و نمی‌پذیرد و در جهت ایفای نقش منطقه‌ای و جهانی و تقویت توان دفاعی و بازدارندگی خود لحظه‌ای کوتاهی نخواهد کرد.
 
وزیر دفاع با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: قطعاً در آستانه این رویداد بزرگ ملی، دشمنان به تلاش‌های خود برای ایجاد ناامنی می‌افزایند، لذا باید با مراقبت و هوشیاری بیشتر تأمین کنندگان امنیت کشور، اجازه کوچکترین حرکت تهدید آمیز به آنان داده نشود.
 
سردار دهقان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز نیروی انتظامی، از خدمات و مجاهدت‌های فرماندهان، افسران و کارکنان ناجا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار