روایتی از عشق و جنگ در خاورمیانه؛

کتاب «کله سحر توی طبق بامداد» منتشر شد

«کله سحر توی طبق بامداد» تازه‌ترین اثر وحید ضیایی به چاپ رسیده است و بزودی در سی امین نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ - 23April 2017
«کله سحر توی طبق بامداد» روایتی از عشق و جنگ در خاورمیانه منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «کله سحر توی طبق بامداد» ششمین دفتر شعر وحید ضیایی است که از عشق و جنگ در خاورمیانه می‌گوید.

بنابر این گزارش، از ضیایی ـ شاعر، پژوهشگر، منتقد ادبی، روزنامه نگار و مترجم ایرانی ـ تاکنون 17 کتاب به زبان فارسی در حوزه شعر و نقد و ترجمه و پژوهش ادبی منتشر شده که شعرهایش به ترکی استامبولی، عربی، فرانسه و انگلیسی و اردو نیز ترجمه شده است. ضیائی هم اکنون مدرس دوره‌های ابداعی اش NLPL :(آموزش ان ال پی بر مبنای استعاره‌های ادبیات فارسی) است.

بر اساس این گزارش، «هیروشیما طور دیگری زیباست» از حسین آکین شاعر ترک که روایت ادبیات مستقل کشور همسایه با مضامین اجتماعی و سیاسی را روایت می‌کند و کتاب «مستشرقین و ادبیات» نوشته محمد فیاضی با نظارت ضیایی منتشر شده است.

همچنین رونمایی کتاب «هیروشیما طور دیگری زیباست» با ترجمه آیدین و وحید ضیایی و با همکاری نشر هزاره ققنوس و بنیاد یونس امره ترکیه روز چهارشنبه 6 اردیبهشت در موسسه یونس امره با حضور شاعران و نوبسندگان مطرح برگزار خواهد شد.

کتاب «کله سحر توی طبق بامداد» که چند روزی است منتشر شده، در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار