وصیت‌نامه شهید «مجید بامداد چینی‌جانی»؛

انتخاب راه شهادت از روی عقل و تدبیرمان بود

شهید «مجید بامداد چینی‌جانی» در وصیت‌نامه‌اش خطاب به پدر و مادر خود چنین می‌نویسد: شما ای پدر و مادر عزیزم! به مردم بگویید که مجید و امثال آن، راه‌شان از روی عقل و تدبیرشان بود و هدف‌شان پیروزی اسلام تا سرنگونی کفر و نفاق از جامعه می‌باشد و شهادتم از روی تدبیر و آگاهی من بوده است.
کد خبر: ۲۳۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۸ - 24April 2017
شهادت تزریق خون است بر پیکر اجتماع به گزارش دفاع پرس از رشت، مادر گرانقدر شهید مجید بامداد چینی‌جانی که متولد ششم مهر ماه 1324 هجری شمسی از روستای «چینی‌جان» شهرستان «رودسر» بود در سن 72 سالگی بر اثر بیماری و ناتوانی جسمی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به همین مناسبت در ادامه مروری کوتاه بر زندگی و وصیت این شهید خواهیم داشت.

پاسدار شهید مجید بامداد فرزند حسن‌ در ششم اردیبهشت ماه سال 1346 در روستای چینی‌جان از توابع رودسر دیده به جهان گشود.

وی در حالی که  19 سال بیشتر سن نداشت و تا سوم راهنمایی تحصیل کرده بود از لشکر 52 قدس گیلان  به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و تاریخ 25 بهمن 1365 در عملیات غرور آفرین کربلای 5 در «شلمچه» به مقام والای شهادت نائل شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «مجید بامداد چینی‌جانی»

«سلام بر تو ای مادر مهربانم! ای کسی که مرا با رنج و مشقت زیاد بزرگ کرده ای و انتظار دامادی مرا می کشیدی.

مادرم! دیدی که چگونه به آرزوی خود رسیدی، من داماد شدم و به حجله رفتم که بنای حجله توسط سرور آزادگان حسین بن علی (ع) طراحی شده است.

پدر و مادر عزیزم! من ترکش های گرم خمپاره ها و توپ های دشمنان دین و اسلام را به جان خود خریدم و با آغوش باز از آن‌ها استقبال نمودم که شما شاهدان حقیقی آن خواهید بود.

شما ای پدر و مادر عزیزم! به مردم بگویید که مجید و امثال آن، راه‌شان از روی عقل و تدبیرشان بود و هدف‌شان پیروزی اسلام تا سرنگونی کفر و نفاق از جامعه می‌باشد و شهادتم از روی تدبیر و آگاهی من بوده است.

پدر و مادر عزیزم! من شما ها را خوب می شناسم، گریه و زاری مفهومی ندارد و کاری نکنید که با اعمالتان باعث خوشحالی دشمنان اسلام شوید. می دانم برایتان مشکل خواهد بود، اما واجبات و مقدسات ما بسی مهم‌تر می‌باشند.

مادرم! من که شهید شدم شما شال عزا بر سر نگذارید و جشن بگیرید و خوشحال باشید که رسالت مادری خود را خوب انجام داده اید و بر سر مزارم گریه نکنید که دشمنان اسلام شاد شوند.

ای برادران و خواهرانم! شما باید پیام خونین من را به دیگران برسانید که شهادت تزریق خون است بر پیکر اجتماع و تزریق سمی است بر پیکر جهان‌خواران.»

پیکر مرحومه «زینب منتظر نظام» والده شهید مجید بامداد پس از تشییع توسط مردم شهیدپرور چینی‌جان پایین در زادگاهش به خاک سپرده شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار