همزمان با هفته معلم صورت می‌گیرد؛

تجلیل از مرحومه «شیدا زارعی» به‌عنوان معلم شاخص ایثارگر شهرستان قائم‌شهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر گفت: مرحومه «شیدا زارعی»، دانشجوی معلمی که به دیدار حق شتافت و اعضای بدن خود را به نیازمندان هدیه کرد، به‌عنوان معلم شاخص ایثارگر قائم‌شهر در هفته معلم معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ - 23April 2017
نواختن زنگ سیاسی در مجتمع آموزشی ناصر مهدوی قائمشهر/ دیدار با خانواده‌های معلمان شهیدبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سید محمد رسولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر ظهر امروز (یک‌شنبه) در نشست خبری که به‌مناسبت فرارسیدن هفته معلم برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های هفته معلم امسال در شهرستان قائم شهر نسبت به سال گذشته از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته معلم امسال با ملاقات و دیدار تعدادی از فرهنگیان شهرستان با آیت الله معلمی (امام جمعه قائم‌شهر) آغاز خواهد شد، افزود: انتخاب معلم شاخص ایثارگر، یکی از دیگر برنامه‌های ویژه هفته معلم امسال است که برای نخستین‌بار انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: مرحومه «شیدا زارعی»، دانشجوی معلمی که به دیدار حق شتافت و اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد، به‌عنوان معلم شاخص ایثارگر قائم‌شهر در هفته معلم معرفی خواهد شد.

رسولی در ادامه ضمن برشمردن دیگر برنامه های هفته معلم شهرستان قائمشهر عنوان کرد: سخنرانی مدیریت آموزش و پرورش در خطبه‌های پیش از نماز جمعه، نواختن زنگ سیاسی در مجتمع آموزشی «ناصر مهدوی»، پیاده‌روی همگانی برای فرهنگیان، صبحگاه مشترک با بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معلمان شهید از جمله برنامه‌های هفته معلم در قائم‌شهر است.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین‌بار برنامه‌ای در قالب کاروان سپاس در روز 13 اردیبهشت ماه اجرا می‌شود که طی آن تعدادی از دانش‌آموزان و معلمان با پوشش مازندرانی و بومی از چهار مسیر به میدان طالقانی می‌آیند.

رسولی اضافه کرد: در این مراسم، با هدف نهادینه شدن فرهنگ سپاس، سرود «سپاس از معلم» به مدت 15 دقیقه توسط دانش آموزان و معلمان خوانده می‌شود و  کارت‌هایی نیز با هدف تقدیر از معلمان در طول مسیر میان شهروندان توزیع خواهد شد.

وی تجلیل از 75 معلم برتر شهرستان را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و افزود: برای انتخاب معلم نمونه شاخص‌هایی چون سوابق، مدارک تحصیلی، مقالات فنی و تخصصی در حوزه آموزش و پرورش و غیره مدنظر است، ولی یکی از ویژگی‌های اصلی معلمان نمونه از نظر ما این است که توسط دیگران انتخاب شوند و در واقع ما در طول سال رفتار و اعمال معلمان را رصد می‌کنیم تا بهترین افراد را انتخاب کنیم.

رسولی با بیان اینکه نزدیک به 16 نفر از فرهنگیان قائم‌شهری برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندید شده‌ا‌ند و تعدادی هم انصراف دادند، خاطرنشان کرد: سیاست ما حمایت از همه داوطلبان است و تبعیضی بین فرهنگیان و غیرفرهنگیان نیست و اجازه نمی‌دهیم آموزش و پرورش اردوگاه و پایگاه سیاسی کاندیداها شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها