نمایشگاه کتاب - 12/ مدیرعامل انتشارات مدرسه خبر داد؛

تخفیف 50 درصدی برای فرهنگیان/ انتشارات مدرسه برای باشگاه معلمان مولف در نمایشگاه کتاب عضوگیری می‌کند

حمیدرضا شاه‌آبادی با اعلام تخفیف 50 درصدی محصولات این موسسه برای تمام فرهنگیان در نمایشگاه کتاب پیش رو از عضوگیری انتشارات مدرسه برای تأسیس و تشکیل باشگاه معلمان مولف در این رویداد بزرگ فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ - 23April 2017
تخفیف 50 درصدی برای فرهنگیان/ عضوگیری انتشارات مدرسه برای باشگاه معلمان مولف در نمایشگاه کتاب
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «حمیدرضا شاه‌آبادی» مدیرعامل انتشارات مدرسه در نخستین نشست رسانه‌ای با خبرنگاران اظهار داشت: فراهم کردن بستری مناسب برای فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان حوزه نشر و اهالی قلم، یکی از اهدافی است که ما در انتشارات مدرسه آن را دنبال می‌کنیم تا این عزیزان بتوانند تحت تأثیر شرایطی مساعد، کتاب‌های ارزشمند و مناسبی را برای مخاطبان خلق کنند.
 
وی ادامه داد: از سوی دیگر ما در پی فراهم آوردن شرایطی هستیم که طی آن، آثار خلق‌ شده به‌ دست هنرمندان و نویسندگانی که در این موسسه فعالیت می‌کنند، به بهترین شکل و شیوه به‌ دست مخاطبانشان در سراسر کشور برسد لذا به‌ عنوان کسانی که در یک موسسه انتشاراتی وابسته به آموزش‌ و پرورش به‌ ویژه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی فعالیت می‌کنیم، وظیفه خود می‌دانیم که فعالیت‌هایمان همواره دنباله‌رو و حامی برنامه درسی ملی باشد.
 
مدیرعامل انتشارات مدرسه خاطرنشان کرد: از دید ما، روح برنامه درسی ملی، اصلی‌ترین موضوع در خلق و تولید آثاری است که در انتشارات مدرسه به آن توجه خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا نویسندگان خوب را شناسایی کرده و به آن‌ها میدان عمل بدهیم.
 
شاه‌آبادی درباره حضور این موسسه در نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: در غرفه این موسسه در نمایشگاه کتاب، برنامه‌های ویژه‌ای برای فرهنگیان در نظر گرفته شده که از جمله این برنامه‌ها، ارائه تخفیف ۵۰ درصدی به تمام فرهنگیانی است که با کارت شناسایی‌شان به غرفه انتشارات مدرسه مراجعه می‌کنند. همچنین آنها می‌توانند با حضور در نمایشگاه کتاب به عضویت باشگاه مشتریان انتشارات مدرسه هم درآیند.
 
وی افزود: امسال ما با «مدرسه» در دو بخش نمایشگاه کتاب یعنی سالن کودک و نوجوان و سالن ناشران کتاب‌های کمک‌آموزشی حاضر خواهیم بود. در سالن کودک و نوجوان، غرفه «موسسه انتشاراتی مدرسه» حدود ۲۰۰ متر و در سالن ناشران کمک‌آموزشی حدود ۵۰ متر مساحت خواهد داشت. در مجموع در این دو غرفه حدود ۱۲۰۰ عنوان کتاب عرضه خواهد شد که بخش زیادی از آن‌ها به تولیدات سال ۹۳ به بعد انتشارات ما اختصاص دارد.
 
شاه‌آبادی ادامه داد: علاوه بر این، فرهنگیان عزیز می‌توانند با ارائه شماره تلفن همراه خودشان، عضو باشگاه مشتریان انتشارات مدرسه شده و اطلاعات لازم را درباره کتاب‌های این انتشاراتی دریافت کنند.
 
مدیرعامل موسسه انتشاراتی مدرسه در پایان گفت: باشگاه معلمان مؤلف، امسال شروع به فعالیت می‌کند و ثبت‌نام از معلمانی که مولف و مترجم هستند، برای حضور در باشگاه، توسط غرفه‌داران ما انجام‌ خواهد شد. بعد از نمایشگاه نیز با بهره‌گیری از روش‌های دیگری از معلمان مؤلف ثبت‌نام خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا در نیمه تابستان ۹۶ اولین گردهمایی عمومی باشگاه معلمان مؤلف را برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار