صبح امروز؛

نشست همکاری سازمان تبلیغات و سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد

نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس امروز برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ - 23April 2017

نشست همکاری سازمان تبلیغات و سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام «مهدی خاموشی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشستی بر همکاری مشترک دو جانبه تاکید کردند.

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن تشریح اهداف و سیاست‌های ماموریت‌های این سازمان، همایش «حس پروانگی» را یکی از برنامه‌های این سازمان در راستای بهره‌مندی از ظرفیت راهیان نور جهت تاثیرگذاری در فرهنگ عمومی کشور خواند.

مجتهدزاده با اشاره به مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور و گروه خانواده شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی در برگزاری این همایش، ادامه داد: تحقیقات نشان می‌دهد میزان اثرگذاری سفر به سرزمین نور در جوانان باعث رویش‌های قابل تاملی شده که برنامه تلویزیونی «لاک جیغ تا خدا» مصداق بارز آن است.

وی حمایت سازمان تبلیغات اسلامی را در عملیاتی کردن طرح‌‍ها و برنامه‌های سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس خواستار شد و مشترکات ماموریتی دو سازمان را در عرصه ارتقای فرهنگ عمومی برشمرد.

وی در پایان گفت: تاسیس باشگاه دختران راهیان نور می‌تواند در پیوستگی، انسجام و ارتباط شبکه‌یی دختران راهیان نور کمک کرده و در تعمیق باورهای معنوی در جامعه جوان و نخبگان تاثیرگذار باشد.

در این نشست حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به مختصات اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری اشاره و بر ایجاد فضای رسانه‌یی و موج فرهنگی پیرامون سبک زندگی جهادی و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام خاموشی کانون فرهنگی دختران راهیان نور در سطح ملی را به عنوان یک پیشنهاد عملیاتی در این حوزه ضروری خواند و به نشست های مشترک کارشناسی در این زمینه اشاره کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین همکاری مشترک دو سازمان در زمینه تولید محتوای مناسب به منظور جریان‌سازی رسانه‎‏یی با هدف مقابله با جنگ نرم و نیز در جهت نشر فرهنگ ایثار و مقاومت را لازم و ضروری دانست.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار