فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

افزایش توانمندی ارتش در ساخت و نوسازی تجهیزات دریایی

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» گفت: توانمندی کنونی ارتش در ساختن قطعات، نوسازی ناوگان دریایی، ساخت ناوشکن و ناو موشک‌انداز قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.
کد خبر: ۲۳۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ - 23April 2017

توانمندی ارتش در ساخت و نوسازی تجهیزات دریایی با سال‌های قبل قابل مقایسه نیستبه گزارش دفاع پرس از رشت، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش بعد از ظهر امروز (یک‌شنبه) در جمع کارکنان و فرماندهان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت با اشاره به توطئه‌های دشمنان در سال‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مبنی بر انحلال ارتش اظهار داشت: دشمن به دنبال نابودی بنیان‌های دفاعی کشور و ضربه زدن به جایگاه ارتش بود.

وی، منافقین و عناصر ضد انقلاب را ابزار دشمن عنوان کرد و افزود: 29 فروردین‌ماه روز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و مایه افتخار تمام ارتشیان است زیرا از ابتدا ارتش به عنوان سپر انقلاب و بازوی توانمند در صحنه باقی‌ماند و از انقلاب دفاع کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نبرد نابرابر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی آمریکا در 29 فروردین‌ماه سال 67، تصریح کرد: دلاورمردانی که در ناوهای سهند، جوشن و سبلان در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند می‌دانستند بسیاری از آنها شهید می‌شوند اما محکم و استوار ایستادند و آگاهانه به شهادت رسیدند و این روز به عنوان افتخار نیروی دریایی راهبردی ارتش به ثبت رسیده است.

سیاری، پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را خوب خواند و بیان کرد: توانمندی کنونی در ساختن قطعات، نوسازی ناوگان دریایی، ساخت ناوشکن و ناو موشک‌انداز قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وی شناخت تهدیدها و دشمن و به‌روز کردن تجهیزات را از عوامل مهم دفاع از انقلاب عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین عوامل برای دستیابی و رسیدن به اهداف مذکور است و مراکز آموزشی نقش تعیین‌کننده‌ای در پرورش نیروی انسانی کارآمد، مؤمن، متعهد و ولایتمدار دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ارزش کار مراکز آموزشی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: ارتقای ایمان، دانش و روحیه سلحشوری وظیفه هدایت‌دهندگان و آموزش دهندگان است.

سیاری، اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش را افتخاری برای نظام اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: در مدت سه ماه اخیر سه ناوگروه توسط نیروی دریایی ارتش به کشورهای عمان، هند، پاکستان و قزاقستان به عنوان پیام‌رسان و سفیران صلح و دوستی اعزام شدند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار