فرمانده دوران دفاع مقدس:

توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار و دشمنان در منطقه خاورمیانه خنثی شد‌

‌سردار «نوعی‌اقدم» گفت: با رشادتها و فدارکاری‌های رزمندگان اسلام هم‌اکنون تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار و دشمنان در منطقه خاورمیانه خنثی شده است.
کد خبر: ۲۳۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ - 23April 2017
به گزارش دفاع پرس از اردبیل، ‌سردار «رحیم نوعی‌اقدم»، فرمانده دوران دفاع مقدس  بعد از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: آمریکا خود به وجود آورنده گروههای تکفیری، داعش و طالبان بوده و از این گروهها برای برهم‌زدن امنیت خاورمیانه حمایت می‌کند که در این زمینه با هوشیاری مسئولین منطقه نقشه‌های آمریکا به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

وی با بیان این‌که آمریکا تجهیزات زیادی را در اختیار گروههای تکفیری، داعش و طالبان قرار داده است افزود:‌ در‌حالی که آمریکا خود دم از حقوق بشر می‌زند ولی این امر در حد حرف بوده و در عمل شاهد حمایت آمریکا از گروههای تکفیری و تروریست‌ها هستیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در‌حال حاضر رزمندگان اسلام در خارج از مرزهای کشور برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) مبارزه می‌کنند و در این زمینه آمادگی کاملی دارند، چرا که این رزمندگان بدون هیچ ادعایی برای حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

سردار نوعی‌اقدم تصریح کرد: هم‌اکنون کشور ایران به یکی از قدرتهای بین‌المللی تبدیل شده و دنیا روی این کشور حساب ویژه‌ای باز کرده ‌و این اقتدار و عظمت در سایه خون شهدای والامقام و درایتهای مقام معظم رهبری به دست آمده که ما باید قدردان این سرمایه‌های عظیم باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بیان کرد: در سایه خون شهدای والامقام کشورمان به امنیت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته که این امنیت در دنیا بی‌نظیر است.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دانشجویان قشر فرهیخته و آگاه جامعه هستند که باید از ظرفیت دانشجویان در بخشهای مختلف استفاده شود، چرا که آینده‌سازان مملکت را همین دانشجویان و قشر آگاه و پویا تشکیل می‌دهند.

سردار «نوعی‌اقدم» ولایتمداری، بصیرت و وحدت ملت ایران را بی‌نظیر خواند و افزود: در سایه این ویژگیها هم‌اکنون کشورمان در بخشهای مختلف به پیشرفت‌های اساسی دست یافته ‌که باید این پیشرفتها با حمایتهای همه‌جانبه تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار