سردار اشتری در اختتامیه گردهمایی فرماندهان ناجا مطرح کرد؛

قول مساعد ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع در تأمین تجهیزات دفاعی، هوایی و دریابانی ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع، قول مساعد دادند تا تجهیزات ما را در حوزه‌های دفاعی، هوایی و دریایی تأمین کنند.
کد خبر: ۲۳۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ - 23April 2017
قول مساعد ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع در تأمین تجهیزات دفاعی، هوایی و دریابانی ناجا
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی ظهر امروز در اختتامیه همایش بیست و دومین همایش فرماندهان، مدیران و روسای ناجا اظهار داشت: این همایش بابرکت، با حضور میهمانان عالیقدری نظیر حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی حضرت آقا، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، رحمانی فضلی وزیر کشور، سردار دهقان وزیر دفاع و آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا برگزار شد؛ میهمانان عالیقدر به دلیل جایگاه خوب نیروی انتظامی در بین مردم و مسئولان و نیز ارادتی که به این نیرو دارند دعوت ما را پذیرفتند و در این همایش شرکت کردند که سرمایه‌ای برای ناجا است.

وی به ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و نیز رضایت مندی معظم له از عملکرد ناجا از سوی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و نیز رئیس دفتر نظامی حضرت آقا اشاره کرد و افزود: خوشحالیم که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مأموریت‌های نیروی انتظامی اشرافیت دارد؛ اشرافیت مجموعه‌های برون سازمانی بخشی از مشکلات ما را مرتفع می‌کند.

فرمانده ناجا بر تأمین و تقویت تجهیزات و امکانات دفاعی و مراقبتی در مرز تأکید کرد و گفت: در فرآیند تعقیب مجرمان و اشرار، تقویت تجهیزات پلیسی ضروری است.

این مقام ارشد انتظامی به قول‌های مساعد ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع مبنی بر تأمین تجهیزات دفاعی، هوایی و دریایی نظیر شناور اشاره کرد.

سردار اشتری با تأکید بر تعامل تنگاتنگ ناجا با قوه قضائیه در پشتیبانی از مأموریت‌های این نیرو در مبارزه با جرایمی نظیر قاچاق گفت: باید چنین تعاملی نیز در فرماندهی‌های انتظامی استان‌ها با دستگاه قضا، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی وجود داشته باشد.

وی در ادامه اذعان داشت: مجموعه‌های نظامی و انتظامی با یک هدف که همان مبارزه با دشمن است گام بر می‌دارند لذا بایستی انسجام خوبی میان دستگاه‌های مزبور، قوه قضائیه و... وجود داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان بر رسیدگی به خانواده معظم شهدا و فرزندان این بزرگواران و نیز توجه به فرزندان ایتام ناجا تأکید و گفت: قطعا رسیدگی به امور این عزیزان برای سازمان برکاتی را به همراه خواهد داشت.

سردار اشتری با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای تامین امنیت انتخابات انجام شده و ناجا با آمادگی کامل مسئولیت تأمین امنیت و سلامت انتخابات را بر عهده می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد به امنیت کشور خدشه‌ای وارد شود.

این مقام ارشد انتظامی به اشرافیت و تقویت اطلاعاتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اشاره کرد و گفت: دستورالعمل لازم در خصوص تقویت اشراف اطلاعاتی تهیه و به فرماندهی استان‌های کشور ارسال شده است.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهتمام مسئولان نظام در جهت رفع آسیب اجتماعی نظیر اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق، طرح‌های امنیت اخلاقی و ... اشاره کرد و گفت: مبارزه با باندها و شبکه‌های ورود مواد مخدر، برخورد با سوداگران و خرده فروشان مواد و جمع آوری معتادان متجاهر از اولویت‌های مأموریتی ناجا به شمار می‌آید و اقدامات خوبی در این رابطه انجام شده است.

فرمانده ناجا درباره حاشیه نشینی گفت: بایستی موضوع حاشیه نشینی رصد و به جد پیگیری شود تا منویات حضرت آقا در خصوص رفع این معضل تحقق یابد. برخورد با باندها، شبکه‌های فساد و نیز ترویج دهندگان بی حجابی در خودروها نیز در دستور کار پلیس است.

وی به اقدامات پلیس در مبارزه با سرقت و نیز نقش تأثیرگذار قرارگاه‌های مبارزه با سرقت در کاهش این جرم اشاره کرد و گفت: مردم باید احساس کنند که در این رابطه اقداماتی از سوی پلیس انجام شده است.

وی مبارزه و مقابله با قاچاق را یکی دیگر از اولویت‌های ناجا برشمرد و گفت: باید مانع از ورود قاچاق کالا به کشور از طریق گلوگاه‌ها و مبادی اصلی به کشور شویم.

فرمانده ناجا، توجه به مرز، تقویت مرزبانی و پیگیری طرح تحول کلانتری‌ها را از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد.

سردار اشتری با اشاره به قرارگاه صیانتی گفت: تعداد تخلفات کارکنان نیرو کاهش یافته اما میزان کم آن نیز زیاد است؛ با متخلفان و خاطیانی که با آبروی سازمان بازی کنند کوتاهی نکرده و به شدت برخورد می‌کنیم.

این مقام عالی انتظامی کشور، حمایت از کارکنان ناجا را در رأس امور برشمرد و تصریح کرد: سلامت و پاک دستی کارکنان ما بر کسی پوشیده نیست اما وجود یک تخلف نیز زیاد است؛ توجه به معنویت و ارتقاء روحیه انقلابی و اسلامی باید ارتقاء یابد.

آراستگی ظاهری، رعایت نظم و انضباط، نظارت فرماندهان و افزایش نظارت فرماندهان و مجموعه‌های نظارتی، روشنگری و بصیرت افزایی کارکنان و خانواده‌های آنها از دیگر موضوعاتی بود که از سوی سردار اشتری در دومین روز همایش فرماندهان ناجا مطرح شد.

فرمانده ناجا بر سرکشی و رسیدگی به امور بازنشستگان ناجا تاکید کرد و گفت: بازنشستگان تصویری از آینده ما هستند لذا فرماندهان و مدیران بایستی بر حل مشکلات آن‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

سردار اشتری با اشاره به نقش موثر معاونت اجتماعی در پیشبرد اهداف، تأکید کرد: لازم است رده‌های مختلف در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص اقدامات ناجا از ظرفیت معاونت اجتماعی بهره ببرند، تعامل رده‌ها و پلیس‌های تخصصی با معاونت اجتماعی از ضروریات است.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها