رئیس سازمان جهاد خراسان شمالی عنوان کرد؛

جهاد کشاورزی خراسان شمالی دستگاه پیشرو در اجرای سیاست‌های مقاومتی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی در راستای اجرای سیاست‌های مقاومتی از دستگاه‌های پیشرو بوده است.
کد خبر: ۲۳۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ - 24April 2017
جهاد کشاورزی دستگاه پیشرو در راستای اجرای سیاست های مقاومتی

به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، عبدالله یوسفی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در راستای اجرای سیاست‌های مقاومتی از دستگاه‌های پیشرو بوده و عمده طرح‌های سازمان جهاد در کارگروه اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده است.

وی افزود: از سال 92 تا 95 مبلغ 338 میلیارد ریال اعتبار در قالب سفر رهبری که عمده آن در حوزه آب و خاک بوده است مصوب شده است که 3 هزار و  700 هکتار بهبود آبیاری و 554 نفر اشتغال مستقیم در این راستا داشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سیاست‌های سازمان جهاد در خصوص الگوی کشت جزو سیاست‌های تشویقی بوده است و ما اهرم اجرایی برای الگوی کشت نداشتیم ولی در برنامه توسعه ششم الزام قانونی بر رعایت الگوی کشت در نظر گرفته شده است و عدم رعایت الگوی کشت پیگرد قانونی دارد و در صورت عدم رعایت الگوی کشت هیچ گونه حمایتی از کشاورزان صورت نمی‌گیرد.

یوسفی بیان داشت: کشت در زمین های شیب‌دار، کشت و کار گلخانه ای، کشت گیاهان دارویی و استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار از اولویت‌های سازمان جهاد و برنامه‌های در دست اجرا برای سال جاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار