نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ادعای پوچ و تکراری منافقین با هدف برهم زدن مناسبات ایران با نهادهای بین‌المللی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای پوچ و تکراری منافقین مبنی بر اینکه «ایران فعالیت هسته‌ای جدیدی دارد که خارج از نظارت آژانس انجام می‌شود» با هدف برهم زدن مناسبات ایران با نهادهای بین‌المللی است.
کد خبر: ۲۳۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ - 24April 2017
ادعای پوچ و تکراری منافقین با هدف برهم زدن مناسبات ایران با نهادهای بین المللی است«سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره ادعای منافقین مبنی بر اینکه ایران فعالیت هسته‌ای جدیدی دارد که خارج از نظارت آژانس انجام می‌شود، اظهار داشت: منافقین یک بار در گذشته با ارائه گزارش‌های پوچ و دروغ به آژانس بین المللی انرژی اتمی و شورای امنیت، این نهادها را به انحراف کشاندند.
 
وی افزود: این نهادها تحت تاثیر این اطلاعات بی اساس، تصمیماتی را علیه ایران اتخاذ کردند، که بعد برای‌شان مشخص شد که دروغ بوده است؛ چرا که آمانو از تاسیسات هسته‌ای بازدید کرد و متوجه شد که ادعاهای منافقین پوچ بوده است.
 
نقوی حسینی تصریح کرد: منافقین مجدد فعال شده‌اند و ادعای پوچی را مطرح کرده‌اند که هدفشان برهم زدن مناسبات ایران با کشورها و نهادهای بین المللی است. انتظار این است که مراجع بین المللی که مراکز علمی و فنی هستند تحت تاثیر این گزارشات پوچ و بی اساس قرار نگیرند. مبنای عمل نهادهای بین المللی علمی است و اگر به این ادعای بی اساس توجه کنند باید کارآمدی این نهادها مورد تردید قرار بگیرد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: منافقین از منظر ملت ایران، مغضوب هستند چرا که در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، به آغوش دشمن بعثی پناه بردند و با آنان همکاری کردند و بعد از آن نیز با دشمنان ملت همراهی داشتند. منافقین تلاش دارند جمهوری اسلامی ایران را دچار بحران و درگیری با قدرت‌های جهان کنند.
 
وی در پایان عنوان کرد: ما معتقدیم که هیچ قدرتی نمی‌تواند گلوله‌ای به سمت ایران شلیک کند چرا که ما در دوران دفاع مقدس آزمون خود را داده‌ایم و نشان دادیم که تا پای جان در دفاع از مرزها ایستاده‌ایم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار