وصیت‌نامه خواندنی شهید 17 ساله

شهید اسماعیل آقاپور آرانی در وصینامه‌اش نوشته بود: خواهر عزیزم! حجاب، عفّت و پاکدامنی را سرلوحه زندگی‏‌ات قرار بده و زینب‌گونه پیام شهیدان را به گوش جهانیان برسان.
کد خبر: ۲۳۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ - 24April 2017
وصیت‌نامه خواندنی شهید 17 سالهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آنچه می‌خوانید، فرازهایی از وصیتنامه یک شهید 17 ساله است:

«خدایا! تو می ‏دانی که هدف ما شهادت نیست؛ بلکه پیروزی در راه توست. خدایا! تو شاهدی که آگاهانه و برای جهاد در راه تو به جبهه‏ جنگ می‏ روم، اگر شهید شدم، به آرزویم رسیده‏ ام. خدایا! تو را شکر می‏ کنم که این نعمت الهی را به این انسان ذلیل عطا فرمودی.

ای امام! ای کسی که قلب ‏های ما را تسخیر کردی، اگر تو نبودی، در این سرزمین انقلابی رخ نمی ‏داد. اماما! اینک که ضربه ‏ها از هر طرف به سوی تو نشانه رفته است و تو به یاری خدا همچون کوه استوار ایستاده‏ ای و مسئولیّت سنگین[رهبری] را به دوش گرفته‏ ای، مطمئن باش که ما یار و یاور تو هستیم و از اسلام و قرآن دفاع خواهیم کرد.

مادرم! اگر در کنار جنازه‏ من قرار گرفتی، بگو این افتخار و سعادت است که نصیبم شده است تا چنین فرزندی را روانه‏ جهاد نمایم. بگو: مگر فرزند من عزیزتر از علی اصغر(ع) و علی ‏اکبر(ع) امام حسین علیه ‏السلام است که جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

مادرم! در مرگ من زاری نکن و از امام‏ خمینی درس بگیر که در شهادت فرزندش اشک نریخت؛ چون می ‏دانست رضای خداوند در آن است.

خواهر عزیزم! سلام. حجاب، عفّت و پاکدامنی را سرلوحه زندگی‏ ات قرار بده و زینب گونه پیام شهیدان را به گوش جهانیان برسان.

برادران عزیزم! پیوسته در راه اعتلای اسلام و فرامین امام‏ خمینی از جان و دل بکوشید و راه شهیدان را پیش بگیرید.

ملّت ایران! از شما می ‏خواهم که با اطاعت از امام که فقط برای خدا و مستضعفان جهان علیه مستکبران، رسالت خود را انجام می ‏دهد؛ یاری دهنده اسلام باشید و وحدت و همبستگی خود را حفظ کنید...»

نام: اسماعیل

 نام خانوادگی: آقاپور آرانی

 نام پدر: محمد

 تاریخ تولد: 1344.04.01

 تاریخ شهادت: 1361.02.03

 مکان شهادت: عملیّات فتح المبین- شوش

 نوع عضویّت و شغل: بسیجی- دانش‏ آموز

 محلّ  مزار: گلزار شهدای امام‏زاده محمّد هلال بن علی علیه ‏السلام آران
 
منبع: مشرق
نظر شما
پربیننده ها