شهرام ملک‌نیا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مجریان صحنه از اجرای یادواره‌های شهدای مدافع‌حرم استقبال می‌کنند/ 15 اجرا در جشنواره صحنه‌ دفاع‌مقدس

دبیرکل هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه‌ ایران گفت:‌ مجریان از اجرای یادواره‌های شهدای مدافع حرم استقبال می‌کنند.
کد خبر: ۲۳۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ - 24April 2017
15 اجرای صحنه‌ای دفاع مقدس در جشنواره/ مجریان از اجرای یادواره‌های شهدای مدافع حرم استقبال می‌کنند«شهرام ملک‌نیا» دبیرکل هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه‌‌ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه، آزادی عمل برای مجریان قائل است تا موضوع مورد علاقه خودشان را اجرا کنند.

وی گفت: از بین مجریانی که از سراسر کشور در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند تعداد زیادی به موضوع دفاع‌مقدس، شهدا و شهدای مدافع حرم می‌پردازند که بخش زیادی از خوانندگان حاضر در این جشنواره نیز به موضوعات حماسی و در ارتباط با شهدا کار کرده‌اند.

دبیرکل هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه‌ ایران خاطر نشان کرد: محتوا و تولیداتی که در این جشنواره ارائه شده است، طی روند ارزشیابی نزدیک به موضوعات ملی، میهنی و ارزشی بوده است که بیش از 15 اثر در بخش‌های مختلف جشنواره امسال به موضوعات دفاع مقدس می‌پردازد.

ملک‌نیا درباره خروجی این جشنواره در حوزه مجری‌گری دفاع مقدس و یادواره‌ها، گفت: بسیاری از مجریان یادواره‌ها در این جشنواره تربیت، استاندارسازی و با سایر متخصصین وارد عرصه تعامل و همگرایی می‌شوند تا بتوانند در فعالیت‌های حرفه‌ای موفق باشند بنابراین تجربه‌های اندوخته شده در این جشنواره می‌تواند پشتوانه خوبی برای مجریان باشد.

وی اظهار داشت: وقتی یک مجری، برنامه‌های ارزشی و موضوعات را با داوران در میان می‌گذارد تیم داوری به او کمک می‌کند تا وقتی در صحنه حاضر می‌شود بتواند بهترین اجرا را داشته باشد.

ملک‌نیا تصریح کرد: خروجی این جشنواره در یادواره‌های شهداست، ما بچه‌های این جشنواره را برای برنامه‌های سراسر کشور به کارگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار