سردار عراقی‌زاده:

پیشگیری از بیماری‌ها گام مهمی برای کمک به اقتصاد کشور است

رئیس اداره بهداشت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از بیماری‌ها گام مهمی در زمینه کمک به اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۳۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ - 24April 2017
پیشگیری از بیماری‌ها گام مهمی برای کمک به اقتصاد کشور است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «حسن عراقی زاده» رئیس اداره بهداشت ستاد کل نیروهای مسلح در نشست کمیته دندانپزشکی این ستاد که با حضور کلیه مسئولین دندانپزشکی نیروهای مسلح در سالن جلسات اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش برگزار شد، گفت: پیشگیری از بیماری‌ها مهمترین اقدام در حوزه سلامت برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی نامیدند ما نیز باید به دنبال مصادیق عملی سازی سیاست‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی باشیم.

رئیس اداره بهداشت ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تأکید بر اجرای دقیق و نگاه تخصصی به امور اظهار داشت: اگر ما به جایگاه کارگروه‌ها نگاه کنیم می‌بینیم بهترین جایگاه تصمیم سازی در کارگروه‌های تخصصی است.

وی کمیته دندانپزشکی را یکی از موفق‌ترین کمیته‌های پزشکی در سطح نیروهای مسلح معرفی کرد و افزود: مهمترین کاری که می‌توانیم در حوزه سلامت در سال 96 انجام دهیم تدوین جدول پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان است که از این طریق می‌توانیم اثر بخشی مهمی را در حوزه سلامت انجام دهیم.

سردار عراقی زاده در پایان ضمن تأکید بر استفاده از محصولات تولید داخل در قسمت‌های مختلف بهداشت و درمان تصریح کرد: استفاده از محصولات تولید داخل در حوزه بهداشت و درمان نیروهای مسلح یکی از موضوعاتی است که باید در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها