اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد اعلام کرد؛

پنجم اردیبهشت روز رسوایی سران کاخ سفید در صحرای طبس

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در اطلاعیه‌ای پنجم اردیبهشت را سالروز رسوایی و شکست ذلت‌بار آمریکا و سران کاخ سفید در صحرای طبس عنوان کرده است.
کد خبر: ۲۳۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 24April 2017
پنجم اردیبهشت سالروز رسوایی سران کاخ سفید در صحرای طبسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، با گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس این واقع را یک حادثه عبرت‌انگیز، آموزنده و معنادار توصیف کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: پنجم اردیبهشت ماه هر چند یادآور شکست تجاوز نظامی آمریکا این رژیم مدعی آزادی، حقوق بشر و دموکراسی به شمار می‌رود اما فرصتی ارزشمند برای بازنمایی حقایق تاریخی و سیاهه جنایات و خیانت‌های سردمداران کاخ سفید علیه ملت ایران و دیگر جوامع و ملت‌ها می‌باشد.

شکست ذلت‌بار تفنگداران ارتش آمریکا در صحرای طبس از جمله معجزه‌های الهی بود که سربازان شیطان را با خفت و ذلت به اسارت در میان طوفان شن گرفتار کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این روز فراموش نشدنی یادآور حمایت خداوند از ملت بزرگی است که سال‌ها، فداکاری و سختی را برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) تحمل کردند.

خیانت‌های آشکار عناصر وابسته و نفوذی که موجب از بین رفتن بخشی از اسناد و تجهیزات باقی‌مانده از کماندوهای آمریکایی در صحرای طبس و شهادت فرمانده سپاه یزد شد ضرورت مواجهه هوشمندانه با منافقین را برای آیندگان ضروری کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در پایان این اطلاعیه ضمن تبریک فرا رسیدن پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست آمریکای تجاوزگر در صحرای طبس به آحاد ملت ایران، تعظیم و تکریم در برابر مقام شامخ شهید سرافراز این ماجرای عبرت‌آموز «شهید محمد منتظرقائم»، فرمانده شجاع و دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد ضمن تاکید بر اتفاق و اراده ملی ایرانیان برای صیانت از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مقاومت در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان؛ بصیرت، بیداری و وحدت اقشار مختلف مردم و مسوولان را از راه‌های مقابله با عناصر وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار