طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی فراکسیون اهل سنت و روحانیون از مواضع «آیت‌الله مکارم‌شیرازی» در ایجاد وحدت

اعضای فراکسیون نمایندگان اهل سنت و روحانیون مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مواضع آیت‌الله مکارم‌شیرازی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی تشکر کردند.
کد خبر: ۲۳۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ - 24April 2017

قدردانی دو فراکسیون اهل سنت و روحانیون از مواضع «آیت‌الله مکارم‌شیرازی» در ایجاد وحدت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،اعضای فراکسیون‌های نمایندگان اهل سنت و روحانیون مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن قدردانی و تشکر از مواضع آیت‌الله مکارم‌شیرازی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی، از آن حمایت کردند.

متن این بیانیه که اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی آن را قرائت کرد به شرح ذیل شد:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی

با سلام و تهنیت به مناسبت ایام مبعث حضرت ختمی مرتبت حضرت محمدمصطفی (ص) و آرزوی سلامت و عافیت برای آن جناب،‌ همانگونه که حضرتعالی رجاء واثق دارید، دنیای مصیبت‌دیده و زخم‌خورده جهان اسلام امروز بیش از هر زمان نیازمند محبت، وحدت، همدلی و اتفاق نظر است.

در حالی که جهان امروز در علم و پیشرفت و ترقی گام‌های اساسی برمی‌دارد، متأسفانه از جهان اسلام جز اخبار جنگ و خونریزی، برادرکُشی و تعصبات بی‌حاصل به گوش نمی‌رسد. این شرایط همه دلسوزان و دلبستگان به دین اسلام را نگران نموده و غمی جانکاه از سرنوشت امت اسلامی ایجاد کرده است.

بدون شک بر همگان ما به عنوان یادگاران و پیروان دین آخرین و تربیت یافتگان قرآن و سنت محمدی (ص) لازم و واجب است که در رفع کینه‌ها و کدورت‌ها و دشمنی‌ها بکوشیم و از هر ندای وحدت‌آفرین و دلسوزانه حمایت کنیم و برای وحدت و همدلی و محبت‌افزایی بین مسلمانان تلاش کنیم.

بر خود لازم می‌دانیم به عنوان بخشی از جامعه سرافراز و سربلند ایران کهن از مواضع حکیمانه، دلسوزانه و پدرانه حضرتعالی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی که نیاز ضروری حیات امت واحده اسلامی بوده و این روزها بیش از گذشته نیازمند آنیم، تشکر و قدردانی کنیم و اعلام حمایت نماییم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار