«حجت الاسلام علیزاده»:

شهدای مدافع حرم، تجلی عالی ولایت‌مداری هستند

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: شهدای مدافع حرم، تجلی عالی ولایت‌مداری هستند که با نثار جان خود از اسلام ناب دفاع کردند.
کد خبر: ۲۳۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ - 24April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت الاسلام پرویز علیزاده»، مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «مهدی قاضی خانی» گفت: شهیدان مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت فقیه در صف نخست ایثارگری قرار دارند و با نثار جان خویش در اصل از اسلام ناب محمدی دفاع کردند.

وی افزود: شهید مدافع حرم در راه دفاع از ارزش‌های اسلام از جان، خانواده و فرزند خویش گذشت و در میدانی پای نهاد که در آن ارزش‌های اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته بود و باید همواره قدردان این ایثار و از خودگذشتگی بود.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم همچون دیگر شهدای ایران اسلامی، به همگان یاد دادند که برای دفاع از حریم ولایت می‌باید از تمام هستی خود نیز گذشت.
علیزاده تأکید کرد: این حقیقتی است که اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز باید در شهرهای ایران با گروهک‌های تکفیری و تروریستی می‌جنگیدیم.

وی با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا گفت : ایران اسلامی هرچه دارد از شهداست و به دعای خیر والدین شهدا و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران این انقلاب و نظام باقی مانده، پایدار هست و می‌ماند.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: فداکاری و ایثار خانواده معظم شهدا و حضور رزمندگان اسلام در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت ثابت کرد که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نهادینه شده و در پرتوی این فرهنگ، عزت، استقلال و آزادی کشور محقق شده است.

منبع: شهید خبر





نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار