امیر پوردستان در مسابقات بین المللی قرآن مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای مهجور ساختن قرآن در کشورهای اسلامی

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن می‌خواهد قرآن را به عنوان یک کتاب تروریستی نشان دهد و با این راهبرد وارد میدان شده است تا قرآن را مهجور گرداند.
کد خبر: ۲۳۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ - 24April 2017
تلاش دشمن برای مهجور ساختن قرآن در کشورهای اسلامی
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین روز از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور در مصلای امام خمینی(ره) طی سخنانی اظهار کرد: جهان اسلام امروز بیش از پیش به قرآن کریم نیازمند است و وظیفه همه مسلمانان این است که به این مکتب عظیم توجهی ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: نظام استکباری تمام تلاشش این است که قرآن را از متن زندگی مسلمانان جدا کند. گلادستون یکی از سیاست‌مداران کارکشته انگلیسی است که یکبار با قرآن به مجلس انگلیس وارد شد، نمایندگان اعتراض کردند که چرا قرآن آورده‌ای؛ ایشان قرآن را بالای دست گرفت و گفت: شما فکر می‌کنید که قرآن، تنها یک کتاب دینی است بلکه قرآن، کتاب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و اگر می‌خواهید به کشورهای جهان مسلط شوید باید کاری کنید که مسلمانان این کتاب را نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن متوجه نشوند. دشمن برای این کار برنامه‌ریزی‌های وسیعی کرده است اما موفق نشد چراکه خداوند فرمود «انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون».

پوردستان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد قرآن را به عنوان یک کتاب تروریستی نشان دهد افزود: دشمن با این راهبرد وارد میدان شده است که قرآن را مهجور گرداند و پیامبر گرامی اسلام نیز از این موضوع گله‌مند بود که قرآن از متن و بطن زندگی خارج شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی این کلام الهی در زندگی مردم شریف ایران اسلامی ساری و جاری شده است.

پوردستان در پایان سخنانش از اجرای مسابقات بین‌المللی قرآن ارتش‌های جهان اسلام در سال آینده خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را در پیش خواهیم گرفت تا سال آینده مسابقات بین‌المللی نیروی‌های انتظامی و نظامی ارتش‌های جهان اسلام به خوبی برگزار شود.

انتهای‌ پیام/211

نظر شما
پربیننده ها