برگزاری اولین یادواره شهدای «خان طومان»

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «گلوگاه» مازندران، از برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران با محوریت شهدای «خان طومان» در سطح شهرستان «گلوگاه» خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ - 24April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عباسعلی صادقی»، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «گلوگاه» در گفتگویی از برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران با محوریت شهدای «خان طومان» در سطح شهرستان «گلوگاه» خبر داد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگر شهدای مدافع حرم در عراق وسوریه نمی‌جنگیدند امروز ما باید در کرمانشاه وهمدان با گروه‌های تکفیری می‌جنگیدیم تاکید کرد: ضمن گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران و همزمان با سالگرد شهدای «خان طومان» این مراسم بر‌گزار می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه ادامه داد : شهدای مظلوم مدافع حرم امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند، ازجمله ویژگی‌های آنان ایـن اسـت کـه اولاً در راه دفاع از حریـم اهل‌بیت بـه شـهادت رسـیدند، دوما جـانشان را برای کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

صادقی زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء را از اهداف اصلی این برنامه وایجاد روحیه شهادت طلبی، ایثار، شجاعت در بین جوانان را از دیگر هدف‌های برگزاری این برنامه دانست.

وی در پایان بهترین روش یاد و خاطره شهدا و انتقال آن به نسل‌های آینده برگزاری یادواره‌ها عنوان کرد و یادآور شد: به همین منظور روز (چهارشنبه ۱۳اردیبهشت) ماه اولین یادواره شهدای خان طومان و شهدای مدافع حرم مازندران در مسجد جامع شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود که از همه مردم ولایت مدار شهرستان برای شرکت در این مراسم شهدا دعوت به عمل می‌آوریم.

مراسم از ساعت۱۷ الی ۲۰ با سخنرانی حجت الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر و مداحی سید ایمان حسینی در مسجد جامع گلوگاه برگزار می‌شود.

منبع: بلاغ

نظر شما
پربیننده ها