شلیک دو موشک زلزال ارتش یمن به مراکز تجمع نظامیان سعودی

منابع یمنی از حمله موشکی به مراکز تجمع نظامیان سعودی در جیزان خبر دادند.
کد خبر: ۲۳۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ - 25April 2017
شلیک دو موشک زلزال ارتش یمن به مراکز تجمع نظامیان سعودیبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، یک منبع نظامی یمنی گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با دو فروند موشک زلزال 2 و موشک‌های کاتیوشا مراکز تجمع ارتش سعودی در جنوب شهر المُوَسّم در جیزان را هدف قرار دادند.

همزمان با این تحول، یگان توپخانه‌ای ارتش یمن نیز تپه المصفوقه در منطقه الدُخان جیزان را در هم کوبید.

تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان، سه نظامی سعودی را در پایگاه الفَریضه در جیزان از پای در آوردند.

از سوی دیگر 4 تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در شهر صِراوح در غرب مارب در شمال شرق یمن از پای در آمدند.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در پادگان کَوفَل در بخش صِراوح را در هم کوبیدند که در پی این حمله، شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

یک منبع محلی از از سرگیری درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی در منطقه حِذران و پادگان تیپ 35 در غرب شهر تعز، خبر داد.

یک منبع نظامی گفت که یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران منصور هادی را در بخش مَقبَنه در غرب تعز خبر داد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چهارراه الوازعیه در بخش مقبنه تعز را در هم کوبیدند.

یک منبع نظامی یمنی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در بخش الصَومعه در استان البیضاء در مرکز یمن را هدف قرار دادند.

درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی در شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه ادامه دارد.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار