لبیک یک شاعر به منویات رهبر انقلاب در مجموعه شعر «شکوفه‌های شبانگاه»

مجموعه شعرهای محمدمهدی عبداللهی با نام «شکوفه‌های شبانگاه» منتشر می‌شود که بخشی از آن به اشعار مذهبی اختصاص دارد و بخش دیگر لبیک به منویات رهبر انقلاب و توجه به موضوعات روز جامعه است.
کد خبر: ۲۳۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ - 26April 2017
لبیک یک شاعر به منویات رهبر انقلاب در مجموعه شعر «شکوفه‌های شبانگاه»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدمهدی عبداللهی از شاعران کشورمان پیرامون نخستین مجموعه شعر خود اظهار داشت: اولین مجموعه شعرم با عنوان «شکوفه‌های شبانگاه» تا نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود.

وی انتشار این مجموعه را از سوی انتشارات رخشید عنوان کرد و گفت: این اثر در دو قسمت غزل و رباعی منتشر می‌شود که بخشی به اشعار مذهبی و مربوط به اهل بیت(ع) اختصاص دارد و بخش دیگر لبیک به منویات رهبر انقلاب و توجه به موضوعات روز جامعه است.

عبداللهی همچنین موضوعاتی چون مدافعان حرم، مظلومیت مسلمانان و شیعیان یمن و فلسطین را مورد توجه در این کتاب دانست و اضافه کرد: در این اثر 33 غزل و 41 رباعی گنجانده شده و بخشی هم شامل اخوانیه هایی است که به اساتیدی چون مرحوم حمید سبزواری و احمد عزیزی تقدیم شده است.

«شکوفه‌های شبانگاه» مجموعه‌ای است از نخستین سروده‌های محمد مهدی عبداللهی که در نمایشگاه کتاب از سوی نشر رخشید به مخاطبان عرضه خواهد شد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها