استاندار کرمان:

حماسه آزاد سازی خرمشهر را باید با زبان هنر به نمایش بگذاریم

«علیرضا رزم حسینی» گفت: سوم خرداد را باید به بهتربن نحو جشن بگیریم و با برگزاری این جشن بزرگ، اهداف خود در حوزه دفاع مقدس که شامل انتقال رشادت‌ها، گذشت، ایثار جوانان، اخلاص رزمندگان و سایر آمورزه ها است را به زیبایی و با زبان هنر به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۲۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 26April 2017

حماسه آزاد سازی خرمشهر را باید با زبان هنر به نمایش بگذاریمبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان صبح امروز (چهارشنبه) در اولین جسله ستاد بزرگداشت سوم خرداد که با حضور مسئولین ادارات و نهادهای استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اراده آهنین داشت و نمونه این‌گونه اراده ها را به خوبی می توان در دوران دفاع مقدس مشاهده کرد.

وی با اشاره برگزاری جشن سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: آزادسازی خرمشهر یکی از بزرگترین فتوحات و معجزاتی است که در تاریخ دفاع مقدس کشور رقم خورد.

علیرضا رزم حسینی ادامه داد: سوم خردا را باید به بهتربن نحو جشن بگیریم و با برگزاری این جشن بزرگ، اهداف خود در حوزه دفاع مقدس که شامل رشادت ها و گذشت و ایثار جوانان، اخلاص رزمندگان و سایر آمورزه ها است را به زیبایی و با زبان هنر به نمایش بگذاریم.

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم ایران و مسئولان باید قدر این روزها را دانسته و برای معرفی این روز بزرگ به جوانان نسل امروز بسیار تلاش کنند، افزود: معرفی این روز بزرگ نباید مختص به زمان باشد بلکه در همه‌ی زمان ها باید سعی‌مان را بالا بریم.

وی با اشاره به ابراز شبکه های مجازی خاطرنشان کرد: با استفاده از این ابزار می توان بدون هزینه این سرمایه ملی را به مردم اطلاع رسانی رساند و رشادت ها و مقاومت های این روز را به آحاد جامعه شناساند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها