گفت‌وگوی دفاع پرس با جانباز «فائزه جهاتیغ»؛

حادثه تروریستی چابهار موجب قوی‌تر شدن ایمان‌مان شد

جانباز 25 درصد حادثه تروریستی تاسوعای چابهار در سال 1389 گفت: حادثه تروریستی محرم سال 1389 موجب بیشتر شدن نفرات و قوی‌تر شدن ایمان‌مان شد.
کد خبر: ۲۳۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰ - 27April 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، «فائزه جهاتیغ» جانباز 25 درصد حادثه تروریستی تاسوعای چابهار در سال 1389 و دانشجوی سال سوم کارشناسی مامایی در دانشکده علوم پزشکی زابل است. 

وی در مورد حادثه تروریستی تاسوعای سال 89 به خبرنگار دفاع پرس گفت: سال دوم دبیرستان بودم و مانند هر سال شوری بی‌نظیر برای شرکت در مراسم عزاداری وجودم را فرا گرفته بود. به همراه اعضای خانواده به دسته عزاداری اداره کل شیلات رفتیم و به عزاداری پرداختیم.

ساعتی گذشت و آفتاب به وسط آسمان رسید. گرمای هوا و عزاداری در آن شرایط، لب همگان را خشک کرده بود.

شروع کردم به آب‌رسانی به بانوان حاضر در هیئت و پارچ آب را از ماشینی که در وسط هیئت قرار داشت پر از آب می‌کردم و به عزاداران تشنه لب،‌ آب می‌رساندم.

در حال پر کردن پارچ آب بودم، که ناگهان صدای وحشتناکی در نزدیکی خودم شنیدم و دردی عجیب وجودم را فرا گرفت، سمت راست بدنم بی‌حس شده بود، توان حرکت را از دست دادم. با چشمان نیمه باز مردمانی را می‌دیدم که سراسیمه و آشفته به این طرف و آن طرف می‌دویدند و فریاد یا حسین (ع) سر می‌دادند. پیکر بی‌جان «مطهره نارویی»، «کیخا» و دیگران را در اطراف خودم می‌دیدم و پس از مدتی به علت شدت خون‌ریزی از هوش رفتم.

 محرم سال 1389 موجب قوی‌تر شدن ایمان‌مان شد

 عکس/ حادثه تروریستی تاسوعای حسینی در چابهار - 1389

در بیمارستان بعد از عمل جراحی فهمیدم که برادرم از ناحیه دست و پا مجروح شده و تعداد زیادی نیز به خیل شهدا پیوستند.

محرم سال 1389 برای من محرمی فراموش نشدنی شد. در آن سال تاسوعایی را لمس کردم که خاطره‌اش هیچ‌گاه از ذهن من و دیگر مردمان دیارم پاک نخواهد شد.

خانم جهاتیغ افزود: این حادثه نه تنها ترس و دلهره از استکبار را در وجود ما ایجاد نکرد؛ بلکه باعث بیشتر شدن نفرات و قوی‌تر شدن ایمان‌مان شد و سال‌های بعد از این حادثه نیز با عزم راسخ و اراده‌ای قوی به عزاداری پرداختیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار