مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر خبر داد؛

آغاز ثبت نام دوره دانشجویی آموزش مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت در بوشهر

«رضا آبشیرینی» گفت: ثبت‌نام دوره دانشجویی آموزش مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت استانی آغاز شده و دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر بسیج دانشجویی استان بوشهر مراجعه نمایند.
کد خبر: ۲۳۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ - 26April 2017
ثبت نام دوره دانشجویی آموزش مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت استانی آغاز شده استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،  «رضا آبشیرینی» مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری طرح ولایت با هدف تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی که از وظایف اصلی بسیج دانشجویی می‌­باشد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این راستا، هر ساله با برگزاری آزمون کتبی، انجام مصاحبه و لحاظ کردن معدل، تعدادی از دانشجویان انتخاب شده و در یک اردوی کوتاه مدت شبانه روزی، آموزش ها و مهارت­ های لازم را کسب می ­نمایند.

آبشیرینی درباره برگزاری طرح ولایت در سال جاری گفت: امسال با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با روسای دانشگاه ­های استان از متقاضیان طرح آزمون های شفاهی و کتبی گرفته و در نهایت 80 دانشجو پذیرش می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: مباحث و سرفصل های تعیین شده برای آموزش در این طرح شامل «جهان بینی توحیدی»، «معنا شناسی»، «انسان شناسی»، «ادیان کاذب»، «جریان شناسی»، «فضاهای مجازی»، «کرسی های آزاد اندیشی» و ... است.

آبشیرینی افزود: ثبت نام دوره دانشجویی آموزش مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت استانی آغاز شده است و دانشجویان می توانند برای ثبت نام به دفاتر بسیج دانشجویی استان بوشهر مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: آزمون کتبی این دوره در روز 21 اردیبهشت برگزار خواهد شد و در نهایت افراد قبول شده می‌توانند در طرح ولایت استانی شرکت کنند.

وی در ادامه در رابطه با طرح ولایت کشوری افزود: دوره طرح ولایت کشوری در تابستان در یکی از دانشگاه های بزرگ کشور برگزار می شود و طول این دوره بین 35 الی 45 روز است .

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار