افسر صهیونیستی:

حزب‌الله بزرگ‌ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی است

یک افسر صهیونیستی تهدید رژیم صهیونیستی از سوی حزب الله در مرزهای شمالی را بسیار خطرناک‌تر از تهدید این رژیم توسط حماس در نوار غزه دانست.
کد خبر: ۲۳۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 26April 2017
حزب‌الله بزرگترین تهدید برای رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العهد،‌ یک افسر صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد دولت سوریه از گاز سارین استفاده کرده‌است. وی همچنین مدعی شد که حضور روسیه در سوریه نیز باعث کم‌رنگ شدن ایران در این کشور شده است.

این افسر صهیونیستی با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با 5+1 تاکید کرد که بعد از امضای توافق هسته‌ای، ایران همچنان در صدر اولویت‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.  

وی در ادامه به افزایش تنش بین کره شمالی و آمریکا اشاره و اذعان کرد که تنش هسته‌ای بین کره شمالی و آمریکا تاثیر زیادی بر امنیت رژیم صهیونیستی دارد؛ زیرا رویارویی آمریکا و کره شمالی موجب کاهش مشارکت و مساعدت آمریکا در تامین امنیت منطقه غرب آسیا خواهد شد. (حضور کم رنگ آمریکا در بحران‌های غرب آسیا تاثیر زیادی بر امنیت رژیم صهیونیستی خواهد گذاشت؛ چرا که این رژیم با حمایت آمریکا از بحران‌های موجود در سوریه، عراق و ... سوء استفاده می‌کند).

این افسر صهیونیستی در ادامه افزود: تهدیدی که از سوی حزب‌الله متوجه رژیم صهیونیستی  در مرزهای شمالی است، خطرناکتر از تهدید حماس در نوار غزه است.

وی در پایان تصریح کرد: از اینرو ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با این تهدیدات در ماه‌های آینده رزمایش‌هایی برگزار می‌کند و نیروهای نظامی خود را افزایش خواهد داد.
 
 انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار