شهید مدافع حرم عراقی:

نوک پیکان کینه گروه‌های تکفیری به سمت پیروان اهل بیت(ع) است

شهید مدافع حرم عراقی، در وصیت‌نامه‌اش نوشت: برادران! این زمانه، زمانه‌ای است که نوک پیکان کینه گروه‌های تکفیری به سرکردگی صهیونیسم و ایادی آن به سمت پیروان اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۲۳۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ - 26April 2017
نوک پیکان کینه گروه‌های تکفیری به سمت پیروان اهل بیت(ع) استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، متن وصیت‌نامه برخی از رزمندگان جنبش مردمی نجباء که در جریان درگیری با تروریست‌های تکفیری و متجاوز از جمله داعش به شهادت رسیده‌اند، توسط «دفتر سیاسی رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء در ایران» تولید و منتشر شده است.
 
شهید «باسم حلیم خلف المالکی» یکی از همین شهدای مقاومت در عراق است که متن وصیت نامه او حالا الگو و راه‌گشای همرزمان و خانواده‌اش است. متن وصیت این شهید مقاومت اسلامی حشد الشعبی عراق و عضو مقاومت اسلامی جنبش النجباء در ادامه می‌آید:

برادران! دنیا خانه گذر است و نه خانه سکونت و بقا. خداوند آن را برای سنجیدن اعمال انسان‌ها و انتقال به آخرت قرار داده است؛ از این رو ما میهمانانی بیش نیستیم.

برادران! این زمانه، زمانه‌ای است که نوک پیکان کینه گروه‌های تکفیری به سرکردگی صهیونیسم و ایادی آن به سمت پیروان اهل بیت(ع) است و سعی و تلاش بسیاری می‌کنند تا نور خداوند که در پیکر این خاندان دمیده شده است را خاموش کنند ولی آگاه باشید با وجود یاوران شجاع و پرصلابتی همچون شما که به مانند یاران اباعبدالله الحسین(ع) هستید، خداوند نورش را در همه جا منتشر خواهد کرد؛ هر چند که به مذاق مشرکین خوش نیاید.

برادران! از شما می‌خواهم که راه جهاد را پیش بگیرید که همان راه حسین بن علی(ع) است و به راستی که راه عزت و کرامت است، چراکه در روز دهم محرم، دیدیم چگونه خون بر شمشیر پیروز شد.

همانا راه جهاد بهترین راه برای کسب رضایت الهی است.

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته»

«مقاومت اسلامی نُجَباء» گروهی اسلامی ـ جهادی و مرکز آن در عراق است. این گروه معتقد به حاکمیت مطلق اسلام بوده و با هدف دفاع از تمامیت ارضی، صیانت از حرم‌های اهل‌بیت(ع) و حفاظت از حریم مردم مظلوم عراق و بعدها سوریه تشکیل شده است. نام این گروه از خطبه حضرت زینب کبری(س) در شام الهام گرفته شده است: «...ألا فالعجب کل العجب لقتل حزب الله النُجَباء بحزب الشیطان الطلقاء...».

نُجَباء در سال 2004 میلادی گروه مقاومت ساده‌ای بود که سال‌ها قبل با شمار محدودی از نخبگان انقلابی آغاز به کار کرد تا اینکه گسترش یافت و اکنون ده‌ها هزار رزمنده را در مناطق مختلف عراق تحت فرمان قرار داده است. این گروه مقاومت اسلامی در همۀ زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و سیاسی نیز فعالیت دارد. دبیرکل نُجَباء، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» است که پس از مسئولیت‌های متعدد جهادی، تشکیلات نظامی دیگری به نام نُجَباء را با جذب رزمندگان شجاع و دلیر عراقی ــ که سال‌های سال، قبل و بعد از سقوط «صدام حسین» دیکتاتور معدوم، سوابق جهادی فراوانی از خود به نمایش گذاشته بودند ــ تأسیس کرد. نام کامل این تشکّل حرکة حزب الله النُجَباء است که در اکثر رسانه‌های انگلیسی زبان دنیا به Hezbollah Al-Nujaba شهرت یافته است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها