فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

تماس بیش از 10 هزار نفر با مرکز فوریت‌های پلیسی زنجان در سال 95

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 10 هزار تماس با شماره‌های سه‌گانه نیروی انتظامی برقرار شده است، گفت: این تماس‌ها در سال 1394 نیز 9 هزار و 496 مورد بوده است.
کد خبر: ۲۳۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ - 26April 2017
نیروی انتظامی با باندها و توزیع کنندگان محصولات مخرب فرهنگی برخورد می کندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ علی آزادی در جلسه صیانت از حقوق شهروندی اظهار داشت: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که در راستای رسیدگی به امور مردم و تکریم ارباب رجوع چهار شماره سه رقمی در اختیار مردم قرار داده است.

وی با اشاره به شماره‌های 110، 116، 120 و 197 به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، گفت: 10 هزار و 79 مورد تماس تلفنی در سال گذشته با نیروی انتظامی زنجان برقرار شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: این تماس‌ها در سال 1394 نیز 9 هزار و 496 مورد بوده است.

سرهنگ آزادی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره خود را خدمتگزار مردم می‌داند، ادامه داد: برای ارتقای حقوق شهروندی و صیانت از آن برگزاری جلسات تعاملات قضایی و کلاس‌های آگاه‌سازی صیانت از حقوق شهروندی برای یک‌هزار و 200 نفر برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تهیه و تنظیم برنامه سالانه برای فرماندهان و دستگاه‌های نظارتی برای بازدید از بازداشتگاه‌ها و تشکیل گشت فوری 197 از اقدامات نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان برگزاری ملاقات عمومی با شهروندان را از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: پیگیری و تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی از برگزاری جلسات مشاوره‌ای در مساجد و فرهنگسراها خبر داد و گفت: 10 مرکز مشاوره نیز مشاوره‌های لازم را به مردم ارائه می‌دهند.

سرهنگ آزادی افزود: جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای، شناسایی و برخورد با باندهای مراکز تهیه و توزیع مشروبات الکلی و سایر محصولات مخرب فرهنگی از دیگر اقدامات این نیرو محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سال گذشته 262 قبضه سلاح کشف شد، گفت: بیشتر آن‌ها سلاح شکاری بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار